یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به ایجاد سایتی شده است که به مشتریان کمک می‌کند مراکز خرید نزدیک خود و تخفیف‌ها را شناسایی کنند.

(3فروردین) آگاهی از تخفیف پوشاک و لباس به کمک استارت آپ‌هابه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند. 

یکی از استارت آپ‌های کشورمان موفق به ایجاد سایتی شده است که به مشتریان کمک میکند تا به راحتی بتوانند از سایت دیدن کنند و از طریق لوکیشن محل زندگیشان مراکز خرید اطرافشان را شناسایی کنند و به خرید بروند.

مدیر این استارت آپ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این سایت اظهار کرد: هریک از برند‌های معروف در حوزه لباس و پوشاک می‌توانند در این سایت تبلیغ خود را قرار دهند تا مشتریان با دیدن آن‌ها خرید کنند.

وی با بیان اینکه این سایت مراکز خرید نزدیک به یک شخص را به او نشان می‌دهد، گفت: بر روی سایت بخشی قرار گرفته است که محل دقیق زندگی شما را تشخیص می‌دهد و از طریق همین ویژگی به شما می‌گوید که کدام مرکز خرید نزدیکتان است تا بروید و از آنجا خرید کنید.

تجمیع مراکز خرید در یک سایت 

مدیر این استارت آپ در خصوص ویژگی‌های این سایت بیان کرد: تخفیف یکی از مهمترین عواملی است که می‌تواند سبب جذب مشتری شود و برای مشتریان و فروشندگان مهم است، فروشندگان اجناس می‌توانند زمان تخفیف خود را در این سایت اعلام کنند و به جذب مشتری بپردازند.

وی با بیان اینکه از سوی این سایت به فروشندگان امکانات بسیاری داده می‌شود، گفت: اگر هریک از فروشندگان بخواهند مراسمی را برگزار کنند ما به آنان کمک می‌کنیم تا به راحتی این کار انجام شود و بتوانند اجناس خود را در معرض دید مشتریانشان قرار دهند.

مدیر این استارت آپ یاداور شد: این استارت آپ در تمام شهر‌های ایران فعال است و مشتریانی زیادی را به فروشندگان وصل کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار