طرح‌ های نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران تا ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد.

مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: طرح‌ های نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران از دیروز ۲۵ اسفند بصورت رسمی آغازشده و تا پایان روز پانزدهم فروردین ماه ۹۷ ادامه می‌ یابد.

وی با بیان اینکه تمامی عوامل امدادی استان در حالت آماده باش کامل قراردارند، افزود: مازندران با توجه به موقعیت طبیعی و جاذبه‌های بی نظیر خدادادی همه ساله در فصول مختلف بویژه در ایام نوروز میزبان میهمانان و گردشگران بسیاری است که ارائه خدمات مورد نیاز آنان رسالت خطیر همه دستگاه‌ های اجرایی است و جمعیت هلال احمر نیز بر حسب ماموریت ذاتی خویش و بعنوان یکی از اعضای مهم ستاد تسهیلات سفراستان با تمام ظرفیت اجرایی و عملیاتی در این عرصه حضور دارد.

اکبری با تاکید بر بسیج همه توان عملیاتی و پشتیبانی هلال احمر استان برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی گفت: بیش از هزار نجاتگر و امدادگر و افزون بر ۳ هزار جوان آموزش دیده عضو هلال احمر استان به مسافران و میهمانان  نوروزی خدمات مورد نیاز را ارائه خواهند داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: سال گذشته با هدف تقدیر و تشویق  نجاتگران و جوانان مشارکت کننده در طرح نوروزی، ۷۳ نفر از این افراد به کربلای معلی اعزام شدند و این برنامه در سال ۹۷ هم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح نوروزی هلال احمر مازندران تا ۱۵ فروردین ۹۷

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار