مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در هر منطقه ای باعث گسترش فرهنگ کتابخوانی و ایجاد رغبت مطالعه در میان مردم می شود.

نمایشگاه کتاب در مردم رغبت مطالعه ایجاد می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی حسینی روز شنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب شهرستان دیر افزود: بدون تردید نمایشگاه کتاب در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بالابردن سطح معلومات و آگاهی مردم موثر است.

وی اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم زمینه آشنایی مردم با تنوع منابع ایجاد کنیم بهترین راه آن برپایی نمایشگاه‌های کتاب در استان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر ضمن تقدیر از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر در تهیه بن کتاب برای مردم اظهارداشت: تدبیر رئیس اداره ارشاد دیر برای برپایی نمایشگاه کتاب و تهیه بن کتاب برای اهالی کتابخوان این شهرستان ستودنی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت:برای حمایت از نمایشگاه کتاب ۱۰ هزار بن کتاب با تخفیف ۵۰ درصد چاپ شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

غلامرضا ناطقی پور افزود: این نمایشگاه با ۱۵ هزار جلد کتاب در موضوع‌های مختلف در کنار ساحل شهر دیر تا ۱۵ فروردین سال آینده برپاست.

انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه در دیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.