نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکتر خدادوست انسانی فطری بود که فطرت شاگردان خود را بیدار کرد او یک استاد بود.

مرحوم دکتر خدادوست انسانی فطری بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله سیداشرف الدین ملک حسینی نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر خدادوست، اظهار داشت: در شیراز همه از بستگان مرحوم دکتر خدادوست بودند، زیرا همه او را دوست داشتند.

وی افزود: انسان متولد می‌شود، اما جاودان نمی‌ماند و هیچکس از این بحث خارج نیست، اما این فاصله آمدن و رفتن که بودن و شدن است باید طی شود.

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: مرگ یک انتقال به سمت دنیای دیگر است نه نابودی، انسان اگر اینجا را آباد کرد و انسان‌هایی را پرورش داد و خدمت کرد به معنی ساختن دنیای واقعی است که این فرد با آرامش و شتابان می‌رود، اما انسانی که آن جهان را خراب کرده باشد او را می‌برند.

وی تاکید کرد: اگر کسی دانش بیاورد بدون ایمان و اخلاق این علم و دانش بدون رفعت الهی است.

آیت الله ملک حسینی ادامه داد: علم باید برای جامعه و ثروت بیاورد و علم بدون ایمان تکبر است.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خدادوست انسانی فطری بود که فطرت شاگردان خود را بیدار کرد او یک استاد بود.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: اگر خدادوست را تکریم می‌کنیم به دلیل فضیلت‌های فراوان اوست و بچه‌ها و نسل‌های آینده باید چنین شخصیتی را بشناسند.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: او عاشق کشورش بود و عاشق ایران اسلامی بود که در دوران جنگ برای جراحی رزمندگان اقدام می‌کرد.
انتهای پیام/ر

صحبت های در نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر خدادوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.