معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت : باید کارهای فرهنگی ما در راستای ترویج نماز به‌گونه‌ای باشد که افراد را ترغیب به نمازخواندن کند.

وضعیت نامناسب برخی نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی و انتقاد معاون استانداربه گزارش خبرنگار استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدجواد فدائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در جلسه شورای اقامه نماز بر لزوم بازرسی و رصد مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی تاکید کرد و گفت: باید متولی مساجد و نمازخانه‌های بین‌ راهی استان مشخص شود و نام و شماره تماس متولی بر درب مساجد بین راهی نصب شود تا مردم اگر مشکلاتی در مساجد مشاهده کردند، با وی تماس گرفته و علت را جویا شوند.


وی افزود: متولی این مساجد در مرکز استان باید به طور خاص مشخص شود و مردم بتوانند به وی دسترسی داشته باشند و مشکلات را به وی گزارش نمایند.

وی از نامناسب بودن برخی نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی انتقاد کرد و ادامه داد: باید کارهای فرهنگی ما در راستای ترویج نماز به‌گونه‌ای باشد که افراد را ترغیب به نمازخواندن کند، لذا باید محتوای کارهای فرهنگی در این راستا باشد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، تصریح کرد: باید اهداف تشکیل جلسات شورای اقامه نماز استان مشخص شود و برنامه‌ریزی‌ها در راستای آن اهداف باشد.


فدائی با بیان این مطلب که یکی از اهداف شورا ایجاد مکان ها و فضاهای مناسب برای نمازخواندن است، گفت: افزایش کیفیت نماز خواندن باید یکی دیگر از اهداف تشکیل این جلسات باشد و برای دستیابی به این خواسته باید برنامه‌ریزی‌های مناسب در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم.


انتهای پیام/س

 

وضعیت نامناسب برخی نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار