دستور قضایی در خصوص اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از سرمایه گذاری در مازندران ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: با توجه به دستور ریاست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران مراتب جهت اجرای دستورالعمل طی شرحی به معاونین، بازرسان و دادیاران اعلام شد تا در اجرای احکام و رسیدگی پرونده ها طبق مفاد دستورالعمل در جهت حمایت از تولید اقدام کنند.

وی در خصوص حفر چاههای غیر مجاز در مازندران افزود: در درخواست مدیرعامل آب منطقه ای مازندران در مورد حفر چاه های غیر مجاز وهمچنین توقیف ادوات حفاری اقدامات مناسب صورت پذیرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: در این مورد نامه ای به دادستان های سراسر استان و همچنین شعب دادسرا ارسال شده تا با متخلفان و کسانی که بدون مجوز اقدام به حفر چاه غیر مجازمی کنند، برخورد قانونی شود.

حسینی عالمی افزود: با هماهنگی های صورت پذیرفته قاضی ناظر زندان به همراه مسئول امور زندانیان دوشنبه هرهفته در زندان ساری حضور داشته و دستورات لازم را در خصوص درخواست های زندانیان صادر می کند.

وی گفت: طبق برنامه تعیین شده بازدید از زندان به همراه معاونان، بازپرسان و دادیاران به صورت گروهی هرماه و به صورت چهره به چره با زندانیان انجام می شود و دستورات لازم دراین خصوص صادر می شود.

انتهای پیام/ م

دستوالعملی برای حمایت از سرمایه گذاری در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.