معاون حمل و نقل اداره‌ كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای خدمات‌ رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

يوسف عابدينی، معاون حمل و نقل اداره‌ كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به نزدیکی ایام نوروز بیان داشت: به منظور خدمات رسانی به مسافران نوروزی، 2 هزار و 200 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری خوزستان آماده هستند.

وی اين تعداد ناوگان مسافری را شامل اتوبوس، مينی‌بوس و سواری كرايه‌ ای با ظرفيت ٣٨ هزار و ٦٠٠ صندلی عنوان کرد.

عابدینی، رقابتی شدن شديد بازارها، توسعه شبكه‌ های اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف كنندگان را سبب تبدیل مشتری مداری به مهم ترين مزيت رقابتی برای شركت‌های مسافری دانست.

معاون حمل و نقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه طرح نوروزی از ٢٣ اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 15 فروردين ماه ٩٧ ادامه دارد، افزود: اين بازه زمانی فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مناسب به ميهمانان و مسافران نوروزی است كه مديران شركت‌های حمل و نقل می‌توانند از اين فرصت برای ايجاد خاطره و تجربه خوب از سفر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای مسافران استفاده نمایند.

این مقام مسئول مهم ترین انتظارات مسافران را ايمنی سفر و كيفيت خدمات ارائه شده در طول سفر عنوان و تصریح کرد: اين 2 مورد مهم ترين عوامل ايجاد حس وفاداری و رضايتمندی مسافران هستند و موجب تكرار سفر با وسايل نقليه عمومی می شود.

يوسف عابدينی اذعان داشت: در طول ايام نوروز بازرسان اداره كل راهداری با همكاری پليس راه بر فعاليت كليه شركت‌های حمل و نقل مسافربری استان به منظور ارتقای ايمنی و خدمات رسانی به مسافران نظارت دارند.

انتهای پیام/گ

ناوگان مسافری برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی آماده است

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.