معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۷۰۰ دستگاه ناوگان عمومی خراسان شمالی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی استان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.
وی افزود: این تعداد ناوگان مسافری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ای است که با ظرفیت ۱۱ هزار و ۵۰۰ صندلی آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.
سبحانی گفت:: برای تامین و ارتقای ایمنی سفر‌های نوروزی، بازرسی و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر آغاز شده است و در این بازرسی ها، نواقص و ایراد‌های احتمالی این ناوگان شناسایی می‌شود.
وی افزود: به شرکت‌های مسافری یک هفته فرصت داده می‌شود تا نسبت به رفع نواقص و ایراد‌های احتمالی اقدام کنند تا پیش از نوروز برای خدمات به مسافران آمادگی لازم را داشته باشند.
وی گفت: ناوگانی که در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص مبادرت نداشته باشند، اجازه تردد در جاده‌ها را در سفر‌های نوروزی ندارند.
وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی از ۲۳ اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۷ ادامه دارد، افزود: در استان ۳۵ شرکت حمل‌ونقل مسافربری برای ارائه خدمات به مسافران آمادگی دارند.
انتهای پیام/آ


خدمت رسانی ۳۵ شرکت حمل‌ونقل مسافربری برای ارائه خدمات به مسافران

برچسب ها: اتوبوسرانی ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.