مشاور سابق ترامپ در اظهاراتی مدعی شد روسیه متحد آمریکا در مقابله با «دشمنان اصلی» این کشور است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «استیو بنن» مشاور راهبردی سابق کاخ سفید که دونالد ترامپ وی را برکنار کرد، در مصاحبه ای با یک روزنامه ایتالیایی اعلام کرد روسیه متحد ذاتی آمریکا و جهان غرب در مقابله با «دشمنان واقعی» واشنگتن است.

استیو بنن 64 ساله در این مصاحبه اظهار کرد روسیه تهدیدی علیه جهان غرب نیست؛ زیرا مسکو ذاتا متحد آمریکا است. بنن در ادامه اظهاراتش گفت دشمنان واقعی آمریکا، ایران، چین و ترکیه هستند.

بنن در ادامه  شد پروژه «یک کمربند، یک جاده» چین برای ایجاد راه ابریشم جدید در راستای اتحاد این سه کشور در دشمنی با فرهنگ مسیحیت و یهودیت است!

وی در ادامه اظهارات مضحک خود مدعی شد: «روسیه کشوری سفیدپوست و ضداسلامی است که به جهان آمریکایی-اروپایی تعلق دارد. روسیه نیز در کنار اروپا و آمریکا باید خود را در برابر این سه دشمن واقعی، یعنی چین، ایران و ترکیه، محافظت کند.»

بنن به منظور حمایت از «ماتئو سالوینی» یکی از نامزدهای انتخابات پارلمانی ایتالیا به رم سفر کرده است. سالوینی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از ترامپ حمایت کرد. وی یکی از منتقدان اصلی سیاست های اتحادیه اروپا است.

انتهای پیام/

اظهارات بنن درباره اتحاد روسیه با آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار