فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از دستگیری شرور مسلحی که اقدام به تیراندازی و ناامنی در سطح شهرستان کرده بود در کمتر از ۱۲ ساعت توسط پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامعلی قنبری فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مرکز شهر و اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی شرور با اقدامات شرارت آمیز و اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی باعث سلب آسایش شهروندان شده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ قنبری افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی از محل سکونت این شرور مطلع و پس از هماهنگی با مقام قضائی، مخفیگاهش را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: از جمله سوابق کیفری این متهم میتوان به حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز، اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و فرار از زندان اشاره کرد.

فرمانده انتظامی دلگان در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از دستگاه قضائی شهرستان در همراهی و همدلی با پلیس خاطر نشان کرد: پلیس و دستگاه قضاء هرگز به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه عرض اندام نداده و با تمامی کسانی که بخواهند به هر نوعی آسایش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

 شرور مسلح دستگیرشد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار