یک سوم نوجوانان آمریکایی از این نگرانند که ممکن است قربانی تیراندازی‌ها در کشورشان شوند.

نگرانی نوجوانان آمریکایی از قربانی شدن در کشورشانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه هافینگتن پست در گزارشی نوشت: یک سوم نوجوانان آمریکایی از این نگرانند که ممکن است قربانی تیراندازی‌ها در کشورشان شوند.

در این گزارش آمده است: بر اساس نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه مانکی پول، نوجوانان آمریکایی نمی خواهند معلمانشان در مدرسه مسلح باشند.

در پی وقوع حادثه تیراندازی ماه گذشته در دبیرستانی در پارکلند فلوریدا، نظرسجی های زیادی در ارتباط با قوانین مرتبط با اسلحه در آمریکا انجام شد اما بیشتر این نظرسنجی ها از بزرگسالان انجام شده بودند. ولی نظرسنجی جدید سبب ارائه اطلاعات تازه‌ای درباره نوجوانان شده است.

بیش از یک سوم نوجوانان آمریکایی و تنها شانزده درصد از بزرگسالان، اعلام کردند به شدت در این باره نگرانند که ممکن است قربانی تیراندازی شوند. اکثر نوجوانان اعلام کردند در مانور مرتبط با تیراندازی ها شرکت خواهند کرد. اما در میان بزرگسالان، این رقم کمتر از سه نفر از هر ده نفر بود.

بیشتر نوجوانان اعلام کردند اقدامات فدرال را در ارتباط با سیاست‌های مرتبط با اسلحه در مقابل بررسی های مرتبط با سلامت روانی ترجیح می دهند تا در آینده از بروز وقوع حوادث مرتبط با تیراندازی جلوگیری شود. آنها همچنین ابراز اطمینان کردند که اعتراضات دانش آموزان برای سخت‌گیرانه‌تر کردن قوانین مرتبط با اسلحه موثر واقع خواهد شد. حدود شصت درصد از نوجوانان آمریکایی بر این باورند که این اعتراضات به ایجاد تغییرات اساسی در جامعه منجر خواهد شد. این در حالی است که کمتر از نیمی از بزرگسالان چنین باوری داشتند.

اکثر نوجوانان و بزرگسالان آمریکایی اعلام کردند در اختیار داشتن اسلحه در خانه بسیار خطرناک است و این که آنها از انجمن ملی اسلحه تنفر دارند و به استقرار گارد مسلح در مدارس باور دارند نه این که معلمان در مدارس به اسلحه مجهز شوند تا امنیت در مدارس برقرار شود. در حالی که هشتاد و دو درصد از بزرگسالان اعلام کردند بر این باورند گارد مسلح سبب امن تر شدن مدارس می شود تنها چهل و دو درصد از آنها اعلام کردند مسلح شدن معلمان در مدارس سبب امن‌تر شدن مدرسه‌ها می‌شود. این در حالی است که هفتاد درصد نوجوانان اعلام کردند باید گاردهای مسلح در مدارس مستقر شوند و تنها سی و یک درصد از آنها با مسلح شدن معلمان در مدارس موافقت کردند. بیش از سه چهارم بزرگسالان و نوجوانان از تعیین حداقل سن بیست و یک سال برای خرید اسلحه حمایت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار