معاون حقوقی و امور مجلس واستان‌های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دولت به تنهایی نمی‌توانند تحول فرهنگی ایجاد کنند این امر مستلزم حمایت و کمک مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سید هادی حسینی معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:از برنامه‌های سفر امروزم به جنوب کرمان بازدید از یک طرح فرهنگی (سینما شوباد کهنوج) و حضور در یک همایش فرهنگی (اختتامیه جشنواره ملی قصه و داستان آیات قرآن) می‌باشد.

وی افزود:همه امکانات را جهت تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی جیرفت فراهم شده است. کار مشترکی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج مستضعفان که به توافق رسیده که بتوانیم کار فرهنگی در این شهرستان انجام دهیم.

حسینی تصریح کرد:برنامه ریزی در حوزه فرهنگی قطعی است علی رغم همه محدودیت‌ها در امکانات با تمام توان سعی داریم اتفاق فرهنگی خوبی در این منطقه رخ دهد.

هادی حسینی اظهار کرد:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دولت به تنهایی نمی‌توانند تحول فرهنگی ایجاد کنند این امر مستلزم حمایت و کمک مردم است. نگاه و نظر مردم، بزرگان، اهل هنر و فرهنگ باید در حوزه هنر دخیل باشد.
انتهای پیام/ی

اختتامیه جشنواره ملی قصه و داستان آیات قرآن در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.