جشن بزرگ روز مادر و همایش مهارت های زندگی جوانان با استقبال ۴۰۰ نفری مردم به همت مؤسسه مردم نهاد کلبه آسمانی کرمان برگزار شد.

رامین عبدلی، دبیر مؤسسه مردم نهاد کلبه آسمانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه «سلام الله علیها» و روز مادر به تشریح برنامه های جشن و همایش پرداخت و گفت: در راستای اهداف مؤسسه طبق برنامه ریزی سالانه و با تبلیغات گسترده در سطح شهر اقدام به برگزاری همایش مهارت های زندگی و جشن روز مادر گرفتیم تا بدین ترتیب به مقام حضرت فاطمه زهرا (س) عرض ادب داشته باشیم.

وی افزود: در ابتدای این برنامه دکتر ویدا سادات رضوی، عضو هئیت عملی دانشگاه آزاد کرمان و متخصص روانشناسی در رابطه با گام های ازدواج سخنرانی کرد که با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه شد.

دبیر اجرایی همایش مهارت های زندگی و جشن روز مادر تصریح کرد: این جشن بزرگ با استقبال بیش از ۴۰۰ نفری مردم و با حضور هنرمندان محبوب کرمانی و اجرای برنامه های شاد و متنوع ادامه پیدا کرد.

عبدلی یادآور شد: به منظور جبران گوشه ای از زحمات و ایثار مادران شهدا، در این همایش از مادر بزگوار "لنگری زاده"، نخستین شهید بسیجی جوان مدافع حرم کرمان تجلیل شد.

وی گفت: در حاشیه جشن روز مادر و همایش مهارت های زندگی جوانان، نمایشگاه عکسی از گام های ازدواج و زندگی برپا شد.

عبدلی افزود: از طرف معاونت فرهنگی و امور جوانان، یک بسته فرهنگی حاوی فیلم سینمایی پهلوان که زندگی و شهادت خلبان سید حسین حسینی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی و ورزشکار کرمانی را بازگو می کند به شرکت کنندگان اهدا شد.

وی تصریح کرد: اجرای مسابقه و تقدیر از نفرات برتر با اهدا جوایز از دیگر برنامه های این همایش بود.

عبدلی در ادامه از حمایت های بی دریغ مدیر کل ورزش و معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان کرمان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

جشن بزرگ روز مادر در کرمان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار