دروازه بان تیم پرسپولیس تهران گفت: حضور ۳ تیم ۶ امتیازی در گروه پرسپولیس نشان می‌دهد ما در گروه مرگ قرار داریم.

بیرانوند: پرسپولیس در گروه مرگ قرار داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از عزیمت به دبی برای برگزاری دیدار برگشت با الوصل امارات بیان کرد: پس از برتری مقابل الوصل روحیه به تیم ما بازگشت. سه شنبه هفته جاری ریکاوری کردیم. روز گذشته هم کادرفنی به بازیکنان استراحت داد و امروز (پنج شنبه) همه نفرات سرحال هستند. به غیر از شایان مصلح مصدوم دیگری نداریم. امیدوارم با روحیه‌ای که بین بازیکنان وجود دارد و دعای هواداران در بازی حساس با الوصل نمایش خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه السد باید با نسف قارشی بازی کند، پیروزی ما در بازی با الوصل منجر به افزایش امیدمان برای صعود به مرحله بعدی می‌شود.

بیرانوند درمورد ضعف تیم الوصل اظهار کرد: به هیچ وجه در گروه ما تیم آسانی وجود ندارد و برخلاف اینکه می‌گویند استقلال در گروه مرگ قرار گرفته است، فکر می‌کنم پرسپولیس در گروه مرگ حضور دارد. بدون شک گروهی که در آن سه تیم ۶ امتیازی حضور دارند، سخت است. اگر گروه ما آسان بود، اکنون ۹ امتیازی بودیم و تیم دوم هم تنها ۳ تا ۴ امتیاز داشت. تیم‌های الهلال، العین و الریان که در گروه استقلال قرار گرفته اند، بیشتر از ۳ امتیاز کسب نکرده اند. به قول برانکو و رسانه ها، الوصل در بازی رفت با پرسپولیس ۵ بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشت. لیما برزیلی و کاپیتان این تیم در بازی رفت غایب بودند. ۲ هافبک چپ الوصل هم به دلیل آسیب دیدگی به تهران نیامدند. در بازی برگشت کار سختی داریم چراکه هر زمان الوصل در ورزشگاه آزادی اراده می‌کرد به تیم ما فشار می‌آورد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: همین که سرمربی الوصل می‌گوید همچنان تیمش برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان شانس دارد، نشان می‌دهد کار پرسپولیس در بازی برگشت، سخت است. باید با تمرکز کامل به میدان برویم. ابتدا باید دنبال کسب یک امتیاز باشیم و سپس این تک امتیاز را به سه امتیاز تبدیل کنیم.

او درمورد ناداوری داور مالزیایی در دیدار العین و استقلال گفت: از این موضوع بسیار ناراحت شدم و حتی می‌خواستم در صفحه مجازی ام به قضاوت داور مالزیایی دیدار العین و استقلال واکنش نشان دهم اما به دلیل جلوگیری از ایجاد حاشیه چنین کاری انجام ندادم. استقلال در این دیدار فوق العاده بازی کرد و به هیچ وجه حقش تساوی نبود. این تیم باید با نتیجه ۲ بر صفر العین را شکست می‌داد. فکر می‌کنم داور مالزیایی در این بازی آخرین قضاوت عمرش را انجام داد و با بی عدالتی درآمد خوبی کسب کرد. حیف شد استقلال با اشتباهات داور پیروزی را از دست داد.

دروازه بان پرسولیس درمورد احتمال تکرار این ناداوری در بازی‌های آتی تیمش بیان کرد: سال گذشته همین اتفاق در بازی پرسپولیس و الریان افتاد و داور روی علی علیپور پنالتی نگرفت. در بازی با الهلال هم خطای پشت محوطه جریمه را برای تیم عربستانی پنالتی گرفتند. داوران در لیگ قهرمانان آسیا اشتباهات زیادی انجام می‌دهند، اما امیدوارم این امر دیگر تکرار نشود و تیم‌های آسیایی از داوری سود ببرند.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند در حاشیه تمرین پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسد
۱۸:۱۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
چی بگم والا
آخرین اخبار