دروازه بان تیم پرسپولیس تهران گفت: شکست مقابل استقلال برای ما و هواداران فراموش شدنی نیست اما باید روی بازی های بعدی تمرکز کنیم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل الوصل اظهار کرد: بازی سختی بود و برانکو به دلیل اینکه بازیکنان در نیمه اول خوب کار کردند، به ما تبریک گفت. پس از شکست مقابل استقلال خوب خودمان را پیدا کردیم.

او ادامه داد: شاید هواداران شکست در دربی را فراموش نکنند اما بازیکنان پرسپولیس چاره ای جز اینکه آن‌را فراموش کنند ندارند. البته از یاد بردن آن باخت برای ما هم امکان پذیر نیست اما با توجه یه اینکه بازی های سختی پیش رو داریم، نمی توانیم مدام خوشحال و ناراحت باشیم بلکه باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

دروازه بان پرسپولیس درباره حمایت هواداران از این تیم در بازی با الوصل گفت: دست تک تک هواداران را می بوسم‌که از ما حمایت کردند. امیدوارم در بازی برگشت مقابل الوصل هم ۳ امتیاز را کسب کرده و به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم.

بیرانوند درباره دریافت حکم توقیف اموال باشگاه نفت تهران گفت: مالک باشگاه نفت قدرت زیادی دارد و جوابم را نمی دهد. بالاتر از حکم توقیف اموال نداریم‌اما با وجود دریافت این حکم اتفاقی رخ نداد. نمی دانم رضا گل محمدی این افراد را از کجا برای مالکیت نفت پیدا می کند‌.

 

نمی دانم اگر نفت به لیگ دسته اول سقوط کند پولمان را از چه کسی بگیریم

او درمورد شایعه به توافق رسیدنش با نفت تهران بیان کرد: هیج توافقی با نفت تهران نداشتم. برای اینکه تیمشان به حاشیه نرود، این صحبت ها را مطرح می کنند. تاکنون مالک جدید نفت تهران را ندیده ام و نمی دانم چه کار می کند. این تیم ۲ بازی دیگر شکست بخورد به لیگ دسته اول سقوط می کند و در آن زمان نمی دانم باید برای دریافت پولمان نزد چه کسی برویم. در سال جام جهانی تمرکز تمام‌بازیکنان ملی پوش پرسپولیس که سابقه حضور در نفت تهران دارند به هم خورده است.

 

این دکتر از آن دکتر بدتر، مالک جدید از مالک قبلی بدتر

بیرانوند درباره اینکه شنیده می شود باشگاه نفت قصد دارد بدهی هایش را به صورت اقساطی پرداخت کند، گفت: ۱۰ میلیون و ۲۰ میلیون به کار من‌نمی آید چراکه باشگاه نفت باید یک میلیارد تومان بدهد. ۲ سال برای این تیم زحمت کشیدیم و در آستانه رسیدن به قهرمانی بودیم اما متاسفانه آقایان این دکتر را می آورند، از آن دکتر بدتر می شود و این مالک را انتخاب می کنند، از مالک قبلی بدتر‌. قربان گل محمدی بروم که این مالکان را انتخاب می کند اما درباره پرداخت نشدن بدهی های باشگاه نفت صحبت نمی کند.
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار