سومین حرم اهل بیت (ع) در شب ولادت حضرت فاطمه (س) غرق در نور و شادمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در شب میلاد حضرت فاطمه (س) صحن و سرای حرم‌ مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) سراسر شادی و سرور است.

صحن و سرای حرم‌های مطهر شاهچراغ(ع) چراغانی شده و مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت در شب میلاد دردانه آل کساء به سخنرانی و مولودی خوانی می‌پردازند.

حجت الاسلام سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: جشن میلاد بانوی بزرگوار اسلام امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم احمدی و محمدی آغاز می‌شود که سخنرانی این برنامه را حجت‌الاسلام ماندگاری و حجت‌الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی بر عهده دارند.

مدح و منقبت و مولودی‌خوانی برای حضرت فاطمه زهرا (س) نیز توسط مداح اهل بیت حاج خلیل نگهبان انجام می‌شود و زائران و مجاوران حرم احمدی ارادت خود را به این بانوی گرامی نشان می‌دهند.

پخش نقل و شیرینی، قرائت دعا و صلوات خاصه و عطرافشانی حرم از دیگر برنامه‌های حرم مطهر احمدی و محمدی(ع) در زادروز ولادت بانوی دو عالم است.

جواد یزدانی کارشناس روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: مراسم جشن و سرور ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در حرم مطهر امامزادگان فارس برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: برپایی نمایشگاه و ایستگاه صلواتی، اجرای گروه تواشیح، سخنرانی، مولودی‌خوانی و جشن و سرور از برنامه‌های میلاد دخت نبی مکرم اسلام در بقاع متبرکه است.
انتهای پیام/ر

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار