سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بازیکنانم در برخی دقایق حریف را دست کم گرفته بودند اما خوشحالم که سربلند از زمین بیرون آمدیم.

کارخانه:  بازیکنان حریف را دست کم گرفتند/سرمربی خاتم دچار سوتفاهم شدبه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کارخانه پس از پیروزی تیمش مقابل خاتم اردکان در مسابقه اول فینال لیگ برتر والیبال اظهار کرد: اگرچه سخت پیروز شدیم اما آنچه در این مرحله اهمیت دارد، رسیدن به پیروزی با هر نتیجه ای است. پس از مسابقه نیمه نهایی با پیکان نگران بودم که بازیکنانم که هر سال فینال را مقابل پیکان برگزار می کردند، برای روبرو شدن با خاتم به اندازه کافی انگیزه نداشته باشند. طولانی شدن بازی هم ناشی از بی انگیزگی بازیکنان در برخی لحظات بود.

وی درباره مسابقه دوم فینال گفت: بازی کردن در اردکان کار بسیار سختی است و امیدوارم در یک هفته باقی مانده بتوانیم نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم. در مسابقه امروز، در ست‌هایی که بازنده شدیم اختلاف تنها دو امتیاز بود اما در ست هایی که به پیروزی رسیدیم اختلاف زیاد بود و این نشان از آن دارد که بازیکنانم حریف را دست کم گرفته بودند اما خوشحالم که سربلند از زمین بیرون آمدیم.

کارخانه در مورد درگیری ست دوم بازیکنانش با عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم خاتم اردکان گفت: پس از آنکه مجتبی میرزاجانپور آبشارش را خواباند با صدای بلند فریاد زد اما میرحسینی احساس کرد که این شادمانی به سمت او بوده است و به نظرم سوء تفاهم پیش آمده بود.

مصطفی کارخانه در پایان گفت: خاتم تیم بسیار قدرتمند و با لیاقتی است و در این فصل توانسته تیم یکدستی را جمع کند. در این دیدار با استرس بازی کردیم و هنگامی که 2 ست را به حریف واگذار کرده‌ایم یعنی نقاط ضعفی داریم و باید تا بازی بعدی منسجم‌تر شویم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم بانک سرمایه درباره پیروزی مقابل اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار