نخستین دوره المپیاد فرهنگی ـ ورزشی بانوان کارگر کشور، با حضور بیش از 200 ورزشکار به میزبانی کرمان در سالن تلاش این شهر آغاز شد.

رضا اسماعیلی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: نخستین دوره المپیاد فرهنگی ـ ورزشی بانوان کارگر کشور، در 4رشته پتانک، دارت، شنا و تنیس روی میز به مدت دو روز در سالن شهدای کارگر شهر کرمان برگزار می شود.
وی افزود: برهمین اساس ۲۲۰ ورزشکار از ۱۶ استان کشور برای حضور در این رقابت ها در سالن تلاش مجموعه ورزشی کارگران استان حضور یافتند و با شعار ورزش، نشاط و بهره وری نخستین المپیاد ورزش کارگری را آغاز کردند.

 

اسماعیلی تصریح کرد: این المپیاد با حمایت شرکت مس سرچشمه و گل گهر سیرجان و مشارکت هیئت ورزش کارگری، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان و شرکت توسعه معادن کشور(ایمیدرو) در کرمان آغاز بکار کرد.

وی با اعلام اینکه مشعل این المپیاد با ادای احترام به شهدای ۸ سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی از گلزار شهدای کرمان به سمت محل برگزاری رقابت ها حمل شد، یادآور شد: در نهایت این مشعل با استقبال ورزشکاران بیش از نیمی از استان های کشور، توسط عشرت کردستانی پرچم دار کاروان کشورمان در پاراالمپیک ریو و از قهرمانان تیم ملی والیبال نشسته ایران در کرمان روشن شد.

 اسماعیلی به تقارن این رویداد ورزشی با روز درختکاری اشاره کرد و افزود: با توجه به روز درختکاری، در مراسمی نهال هایی توسط مسئولان در محل برگزاری این رقابت ها کاشته شد.

نخستین دوره المپیاد فرهنگی ـ ورزشی بانوان کارگر کشور تا 17 اسفند جاری به میزبانی کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.