بسته ورزشی شنبه 21 بهمن ماه ـ قسمت اول

با بسته ورزشی شنبه 21 بهمن ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، نتایج رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز به میزبانی کرمان، معرفی تیم های برتر رقابت‌های سبک سى شین کیوکوشین بانوان کشور، درخشش کمیته نیوکونگ فو استان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور، برگزاری مراسم جشن عقد یک زوج نیازمند ورزشکار در کرمان، نتایج مسابقات بومی و محلی و المپیاد ورزشی در روستای چمن جیرفت و برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی عمومی و افتتاحیه المپیاد ورزش همگانی در کرمان پیگیری شده است.

 

* ساری قهرمان رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز به میزبانی کرمان

ليگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاههاي كشور در بخش بانوان که به میزبانی کرمان برگزار شد، با قهرمانی تیم ساری به کار خود پایان داد.

به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، ليگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاههاي كشور در بخش بانوان به میزبانی هیئت تنیس روی میز استان کرمان در سالن شادروان کهنوجی برگزار شد.

این رقابت ها با حضور 7 تیم از 19 بهمن جاری در کرمان آغاز شد که در نهایت با قهرمانی تیم هیئت ساری خاتمه یافت.

در پایان این رقابت ها  تیم های هیئت ساری و داروخانه دکتر موسی پور مهاباد به ترتیب عناوین اول و دوم رقابت ها را از آن خود کردند و هیئت کرمان و اکادمی تائبی پور اصفهان نیز به طور مشترک سوم شدند.

این مسابقات با سرداوری خانم چوپان نژاد داور بین المللی کشورمان برگزار شد. 

در پایان از هیئت تنیس روی میز استان کرمان به سبب میزبانی شایسته اش در برگزاری رقابت ها تجلیل شد.

 

* کرمان نایب قهرمان رقابت‌های سبک سى شین کیوکوشین بانوان کشور

کاراته کا‌های کرمانی در رقابت‌های سبک سى شین کیوکوشین بانوان، انتخابى مسابقات هلند با کسب ۳۸ مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کردند.

 مسابقات قهرمان قهرمانان کشور سبک سى شین کیوکوشین بانوان، انتخابى مسابقات هلند، ١٩ و ٢٠ بهمن ماه با حضور ٥٠٠ شرکت کننده در شهر اهواز برگزار شد که تیم کرمان با ٥٠ شرکت کننده با مربیگرى ساحل عربپور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها شد.

١٨ نشان طلا، ١٢ نقره و ٨ برنز ره آورد کاراته کاهای کرمانی از این مسابقات بود.

در پایان این رقابت ها، تیم هاى خوزستان، کرمان و تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

* درخشش کمیته نیوکونگ فو استان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور

کمیته نیوکونگ فو استان کرمان با مربیگری احسان حمزه نژادی و سرپرستی محمد کریمی در مسابقات قهرمانی کشور که در استان مازندران شهرستان چالوس برگزار شد موفق به دریافت سه مدال برنز در رده های سنی بزرگسالان و نونهالان شد.

بر این اساس، در رده سنی بزرگسالان میلاد ثمره در وزن۷۸- کیلوگرم و محمدامین دانشوری در وزن۸۳- کیلوگرم و در رده سنی نونهالان علی اصغر روح الامینی در وزن۲۲- کیلوگرم مدال برنز این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

 

* زوج ورزشکار کرمانی به خانه بخت رفتند

در ایام الله دهه ی مبارک فجر، زوج ورزشکار کرمانی با حمایت های سازمان مردم نهاد کلبه آسمانی و کمک های مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

مراسم جشن عقد این زوج نیازمند با حضور مردم و مسئولان در حاشیه ی اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد استان کرمان توسط سازمان مردم نهاد کلبه آسمانی در محل نگار خانه پارک مطهری برگزار شد.

سه عدد سكه تمام بهار آزادی نیز  هدیه ی مديركل ورزش و جوانان استان کرمان به این زوج جوان بود.

بدین ترتیب، این زوج ورزشکار با حمایت های صورت گرفته زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

 

* برگزاری مسابقات بومی و محلی و المپیاد ورزشی در روستای چمن جیرفت

مسابقات بومی و محلی و المپیاد ورزشی روستای چمن شهرستان جیرفت در رشته های دارت، طناب زنی، طناب کشی و خروس جنگی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در پایان نتایج زیر حاصل شد:

دارت بانوان:

  • زینب سعید آبادی
  • فاطمه اسماعیلی
  • فاطمه احتشامی

طناب زنی بانوان(بزرگسالان):

  • فاطمه زهرا رودباری
  • سعیده رییسی
  • فاطمه احتشامی

طناب زنی بانوان(خردسالان):

  • زهرا رحیمی-الهه سالاری(اول مشترک)
  • شیما سالاری
  • نیا افشاری پور

دارت آقایان:

  • محمد محمودی
  • مسلم دلیری
  • میر حسین دژبانپور-محمد علی رستمی

طناب زنی آقایان:

  • علی احتشامی
  • محمد حسین سالاری
  • علی محمد رستمی

خروس جنگی:

  • مقطع ابتدایی-سجاد سالاری
  • مقطع راهنمایی-امیر حسین سالاری

طناب کشی:

  • تیم سلیمانی ها

این رقابت ها با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت بومی و محلی، هیئت همگانی و انجمن های ورزشی شهرسنان جیرفت، بخشداری مرکزی و دهیاری روستای چمن برگزار شد.

 

* با حضور جامعه ورزش و جوانان کرمان صورت گرفت:

همایش بزرگ کوهپیمایی عمومی و افتتاحیه المپیاد ورزش همگانی

همایش بزرگ کوهپیمایی عمومی، جشن بزرگ جامعه ورزش و جوانان استان کرمان و افتتاحیه المپیاد ورزش همگانی به همراه اجرای ویژه برنامه های شاد و متنوع ورزشی برخی از برنامه های جامعه ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت دهه فجر بود.

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، همایش بزرگ کوهپیمایی عمومی به همراه انجام ورزش صبحگاهی با حضور جامعه ورزش و جوانان در مسیر شماره یک کوههای صاحب الزمان کرمان برگزار شد.

در ادامه ی این برنامه، جشن بزرگ جامعه ورزش و جوانان کرمان همراه با افتتاحیه المپیاد ورزش همگانی و بازی های بومی و محلی در رشته های طناب کشی، دارت، شوت زدن پنالتی و ... به همراه مراسم قرعه کشی و صد ها جایزه و برنامه های ورزشی در پارک پردیسان قائم برگزار شد.

 انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار