با بسته ورزشی چهار شنبه 4 بهمن ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، برگزاری کمپ تمرینی  ـ  آموزشی اسکیت در بم، پایان مسابقات شطرنج جام ۵ دی ماه، ایجاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ورزش و مؤسسه خیریه کوثر مشیز، دور جدید تمرینات طرح استعداد یابی دوچرخه سواری در کرمان و برنامه ورزش صبحگاهی خانوادگی اين هفته ی کرمان پیگیری شده است.

 

* بم میزبان کمپ تمرینی  ـ  آموزشی اسکیت

باشگاه آریا اسکیت شهرستان بم با همکاری هیئت اسکیت این شهرستان دومین مرحله کمپ تمرینی ـ  آموزشی اسکیت را 12 و 13 بهمن جاری برگزار می کند.

این کمپ تمرینی ـ آموزشی با حضور دکتر ابوالفضل مجیدی، مدرس و رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکیت و صالح پلاشی، مربی درجه یک فدراسیون اسکیت و دارنده گواهینامه بدنسازی اسکیت در سالن ورزشی مجموعه فجر بم برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این کمپ، مى توانند برای ثبت نام و هماهنگی با شماره 09389873738 (خانم فاضل زاده) تماس حاصل نمایند .

 

* پایان مسابقات شطرنج جام ۵ دی ماه در بم

مسابقات شطرنج جام ۵ دی ماه با معرفی نفرات برتر در بم به کار خود پایان داد.

این رقابت ها در پنج دور به روش سوئیسی و با سرداوری سعید جهانی برگزار شد.

در پایان، حامد سفیدگرزاده، محمد صادقی و مهدی بابایی به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.

 

* ایجاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ورزش و مؤسسه خیریه کوثر مشیز

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از ایجاد تفاهم نامه همکاری در زمینه های ورزشی و فرهنگی بین این اداره کل و مؤسسه خیریه کوثر مشیز حضرت زهرا(س) در آینده ای نزدیک خبر داد.

محمدتقی امیری خراسانی با اشاره به بازدید از مراکز تحت پوشش مؤسسه خیریه کوثر مشیز حضرت زهرا(س) افزود: به غیر از مشکلات اجتماعی که همه ی اینها آموزه های درسی به دنبال داشت، پتانسیل های خوبی وجود داشت که می تواند در جنبه ی قهرمانی و همگانی برای ورزش، اداره کل و حوزه جوانان ثمرها و فعالیت های خوبی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در بازدیدهای انجام شده، مشخص شد بسیاری از بچه های بی سرپرست و بدسرپرست در فعالیت های ورشی خوبی فعال هستند که مقرر شد در قالب یک تفاهم نامه، این فعالیت های ورزشی به نحو احسنت به سمت و سوی ورزش قهرمانی سوق یابند.

 امیری خراسانی یادآور شد: در بخش معلولان نیز قرار شد ورزشکارانی که پتانسیل قهرمانی در حوزه های پاراآسیایی و پارااُلمپیک را دارند، شناسایی شوند.

وی افزود: در امور جوانان نیز، سمن هایی که در زمینه های اوقات فراغت، ازدواج، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ... فعال هستند به این مؤسسه معرفی می شوند تا بتوانیم شاهد رشد چشمگیر برای اهداف این مؤسسه و اهداف خود اداره کل باشیم.

یادآور می شود: امروز مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از مراکز زیر پوشش مؤسسه خیریه کوثر مشیز شامل: مرکز نگهداری و توان بخشی شبانه روزی معلولان ذهنی و جسمی شهید فیاض بخش، مجتمع آموزشی ریحانه(بلوار شیراز) استخر ریحانه، مرکز  درمانی حضرت ابوالفضل (ع)، مرکز توانبخشی و حرفه آموزی کم توانان ذهنی حضرت ابوالفضل عباس (ع) ، مراکز فرهنگی آموزشی (شبه خانواده) و دفتر مرکزی بازدید کرد.

 

* دور جدید تمرینات طرح استعداد یابی دوچرخه سواری در کرمان

دور جدید تمرینات طرح استعداد یابی هیئت دوچرخه سواری استان روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۵ الی ۱۶.۳۰ در محل  پیست خاتم الانبیا کرمان برگزار می شود.

 

* برنامه ورزش صبحگاهی خانوادگی اين هفته ی کرمان

ورزش صبحگاهی خانوادگی اين هفته ی کرمان، پنجشنبه 5 بهمن جاری ساعت ٦ بامداد، به ميزبانی شركت همت كار صنعت مس، در محل پارك مطهری برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار