بازگشایی سه محور در جنوب سیستان و بلوچستان

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سه محور بسته شده ناشی از سیلاب وطغیان رودخانه های محلی در جنوب استان امروزبازگشایی شد.

سرهنگ یداله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مسیر‌های چاهنده به آپارنگ و آب انبار به زبرنگ و چاهان به زرآباد از ۱۰ اسفند در استان بسته شده بود که ساعت ۱۱ ظهر امروز بازگشایی شد.

وی ادامه داد: هم اینک تنها مسیر کوتیج به ذرتی در جنوب سیستان و بلوچستان بسته است و تلاش راهداران برای بازگشایی  محور ادامه دارد.

وی بیان کرد: براثر بارندگی‌های چند روز گذشته و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها تعدادی از راه‌های ارتباطی روستایی جنوب استان سیستان و بلوچستان بسته شد که با تلاش راهداران بیشتر آن‌ها بازگشایی شد.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ۱۳۰ خانه روستایی در جنوب این استان در هفت روز گذشته براثر بارندگی‌های شدید و جاری شدن روان آب دچار آبگرفتگی شدند.

رضا اربابی بیان کرد: طغیان روخانه‌های محلی و جاری شدن سیلاب در این مدت علاوه بر مسدود کردن راه‌های اصلی و روستایی به تاسیسات زیربنایی و مزارع کشاورزی شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، نیکشهر، فنوج، کنارک، سرباز و چابهار خسارت وارد کرد.

سامانه بارشی که از یکشنبه هفته گذشته سبب بارش‌های خوبی در سیستان و بلوچستان به ویژه نواحی جنوبی شده بود شب گذشته از این استان خارج شد.

انتهای پیام/ع

طغیان رودخانه های محلی درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار