مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: محور بسته شده ناشی از سیلاب فنوج به رمش استان هرمزگان صبح امروز بازگشایی شد.

ایوب کرد مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: این محور از ۱۰ اسفند مسدود شده بود که با تلاش نیرو‌های راهداری ساعت ۹ صبح امروز بازگشایی شد.

وی ادامه داد: براثر بارندگی‌های چند روز گذشته و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها همچنان پنج مسیر اصلی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان شامل چاهان به زرآباد، جلگه به چاه اسحاق، کوتیج به ذرتی، چاهنده به آب آپارنگ و آب انبار به زبرنگ بسته است و تلاش نیرو‌های راهداری برای بازگشایی مسیر‌ها ادامه دارد.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ۱۳۰ خانه روستایی در جنوب این استان در هفت روز گذشته براثر بارندگی‌های شدید و جاری شدن روان آب دچار آبگرفتگی شدند.

رضا اربابی بیان کرد: طغیان روخانه‌های محلی و جاری شدن سیلاب در این مدت علاوه بر مسدود کردن راه‌های اصلی و روستایی به اسیسات زیربنایی و مزارع کشاورزی شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، نیکشهر، فنوج، کنارک، سرباز و چابهار خسارت وارد کرد.

 سامانه بارشی که از یکشنبه هفته گذشته سبب بارش‌های خوبی در سیستان و بلوچستان به ویژه نواحی جنوبی شده بود شب گذشته از این استان خارج شد.

انتهای پیام/ع

بازگشایی محور های جنوب سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار