عمل فوق العاده خطرناک راننده سواری در وسط اتوبان! +فیلم

عمل خطرناک یک راننده سواری در یکی از اتوبان های انگلیس موجب شد تا او به طرزی شدید توسط دادگاه مجازات شود.

عمل فوق العاده خطرناک راننده سواری در وسط  اتوبان! فیلم//////////////////////////دپویی عیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل خطرناک یک راننده سواری را در یکی از اتوبان های انگلیس به تصویر می کشد. در این ویدئو که توسط دوربین داش کم یک خودروی دیگر تهیه شده است مشاهده می شود راننده این خودرو پس از سبقت از یک تریلی ناگهان اقدام به ترمز کردن می کند.

"هاروی اسچوفیلد" 53 ساله در عملی عجیب و خطرناک پس از سبقت از تریلی و هنگامی که کاملا مقابل آن قرار گرفته بود ناگهان اقدام به ترمز کرد. راننده تریلی که با این صحنه مواجه شده بود توانست با واکنشی سریع مانع یک فاجعه شود اما بنا به گفته پلیس این عمل خطرناک می توانست جان عده ای بیگناه را در خطر مرگ قرار دهد.

گفتنی است؛ این راننده میانسال پس از حضور در دادگاه به 12 هفته حبس تعلیقی ، 200 ساعت خدمت اجتماعی، 620 یورو جریمه و 12  ماه تعلیق رانندگی و همچنین شرکت در کلاس های آموزش رانندگی محکوم شد.

انتهای پیام/

نقره داغ شدن راننده متخلف در دادگاه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خادمیان
۱۲:۵۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
با هر توجیحی حرکت این راننده خطرناک و غیر قابل توجیح و بخشش هست جا دارد متولیان راهور ناجا میزان جرائم بازدارنده اعمال شده در مورد این راننده را الگو قرار داده و با تقدیم لایحه به مجلس در صدد تشدید مجازات رانندگان خاطی برآیند روزانه 48 کشته جاده ای زیبنده نظام نبوده و نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
خدا به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
باید برای این افراد تاسف خورد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
این کار بعد از این که راننده ماشین جلویی به ماشین عقبی راه ندهد در ایران بسیار پیش می آید
این تخلف در ایران عادی است
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۰:۲۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
بنظرم ميخواست وارد جاده سمت چپ بشود چون سرعتش زياد بود و با سبقت آمد نتوانست وارد شود لذا راهش را ادامه داد و بعقيده من قصد اذيت كردن راننده كاميون را هم نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
در ایران هم بسیاری این کار خطر ناک را انجام میدن