میزان مصرف ۳۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتری مصرف نفت گاز در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ آقا محمدیان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان به میزان مصرف ۳۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتری مصرف نفت گاز در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: این میزان در قیاس با مصرف ۲۹۳ میلیون و ۶۷۰هزار لیتری نشان ازیک رشد ۱۱ درصدی در مصرف دارد.

 آقا محمدیان در ادامه به میزان مصرف نفت گاز غیر نیروگاهی در بخشهای مختلف اشاره کرد و افزود: میزان مصرف نفتگاز حمل و نقل در ۱۱ ماهه سال جاری ۳۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۲۶۰ میلیون و ۴۶۰ هزار لیتر بوده که حاکی از یک رشد ۱۹ درصدی می باشد.

وی ادامه داد: این رشد مصرف در بخش صنایع نیز با ۳ درصد رشد همراه بوده بطوریکه میزان مصرف ۱۱ ماهه سال جاری ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۳۸ میلیون و ۴۴۰ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان اضافه کرد:مصرف نفت گاز بخش کشاورزی در ۱۱ ماهه سال جاری ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر ومدت مشابه ۵۸ میلیون و ۳۸۰ هزار لیتر می باشد که میزان مصرف در این بخش برخلاف بخشهای حمل و نقل و صنایع یک کاهش ۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

آقا محمدیان به افزایش قابل ملاحظه فرآورده نفتگاز ارسالی به نیروگاه سلطانیه اشاره کرد و افزود :میزان نفتگاز ارسالی در سال جاری ۱۳۰میلیون و ۹۶۰ هزار لیتر و مدت مشابه ۶۴ میلیون و ۷۸۰ هزار لیتر بوده که حاکی از یک رشد ۱۰۰ درصدی می باشد.

وی با اشاره به مجموع مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی اشاره کرد وافزود: میزان مصرف امسال نسبت به ۱۱ ماهه مدت مشابه سال قبل نشان از یک رشد ۱۱ درصدی دارد بطوریکه میزان مجموع مصرف نفت گاز غیر نیرو گاهی استان در سال جاری ۳۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه ۲۹۳ میلیون و ۶۷۰ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان افزود:با توجه به احتمال استفاده نیروگاه از سوخت جایگزین و نیز مصرف نفتگاز سایر بخشهای استان مشکل و مورد خاصی در راستای تامین به موقع سوخت شان متصور نبوده و این شرکت مستمر و بدون وقفه سوخت مورد نیاز را تامین می نماید.

انتهای پیام/ن

افزایش مصرف نفتگاز در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.