سرمربی اسپانیایی تیم منچسترسیتی با حمایت از ونگر، او را بهترین فرد برای هدایت آرسنال دانست.

حمایت گواردیولا از سرمربی تیم آرسنالبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که تیمش طی 5 روز گذشته دوبار با نتیجه 3-0 آرسنال را شکست داده، از آرسن ونگر سرمربی فرانسوی این تیم حمایت کرد.

آرسنال در پنج بازی اخیر خود شکست خورده است و 10 امتیاز از تیم چهارم جدول فاصله دارد. لیگ اروپا تنها شانس باقیمانده این تیم برای فتح جام است.

گواردیولا که از 14 بازی برابر ونگر فقط 3 بار شکست خورده، به تمجبد از همتای فرانسوی خود پرداخت و گفت که او از دانش کافی برخوردار است تا بتواند باشگاه را از این بحران نجات دهد.

گواردیولا بیان کرد: "ونگر از تحسین من نسبت به خود آگاه است.ما بارها و بارها در بارسلونا و بایرن مونیخ و در لیگ برتر با هم بازی کرده ایم و جنگیده ایم .من می توانم وضعیت او را درک کنم. می دانم که تمام مربیان می توانند در این وضعیت باشند. او هم می داند. ونگر می تواند این وضعیت را مدیریت می کند چرا که تجربه زیادی دارد."

سرمربی مچسترسیتی ادامه داد:"ونگر این باشگاه را و لیگ برتر و بازیکنانش را می شناسد و من مطمئن هستم او تصمیم درستی برای باشگاه، بازیکنان و برای همه خواهد گرفت."

گواردیولا درباره بازی شب گذشته تیمش برابر آرسنال گفت: "ما سه گل فوق العاده زدیم اما در 10-15 دقیقه آخر نیمه اول و در ابتدای نیمه دوم واقعا ضعیف بازی کردیم. این دیدار، بازی سختی در حضور هواداران آرسنال بود. زمانی که شما امتیازهای زیادی بیشتر از حریف‌ دارید، می‌توانید آسوده‌خاطر باشید اما ما برعکس بودیم. با شجاعت بازی کردیم."

انتهای پیام/


اظهارات گواردیولا درباره سرمربی تیم آرسنال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار