مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: در حال حاضر 682 زندانی جرائم غیرعمد در استان در انتظار آزادی به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم‌الله محبوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل امروز در دومین همایش بانوان خیر اظهار داشت: امسال با حمایت خیرین، مردم، ستاد دیه استان و دستگاه‌های مربوطه 412 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند که 313 تن از زندانیان با مشارکت خیرین، مردم و ستاد دیه آزاد شده و 99 زندانی دیگر به صورت غیرمستقیم توسط خیرین آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 682 زندانی جرائم غیرعمد در استان در انتظار آزادی به سر می‌برند، افزود: انتظار می‌رود با حمایت خیرین و مشارکت مردمی و دستگاه‌های اجرایی شاهد آزادی این زندانیان باشیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 10 نفر از بانوان به دلیل جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند که انتظار می‌رود با برگزاری این همایش شاهد آزادی این زندانیان با توجه به حساسیت این موضوع باشیم.

محبوبی تصریح کرد: همایش بانوان خیر با محوریت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد امسال برای دومین بار برگزار می‌شود که مهمترین اهداف برگزاری این همایش جلب مشارکت‌های مردمی به ویژه بانوان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای افزایش مشارکت بانوان خیر در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: در جشن گلریزان یکی از خلاءهایی که وجود داشت کمبود مشارکت بانوان خیر بود که بر برگزاری همایش بانوان خیر توانستیم این خلاء را برطرف کنیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: در همایش بانوان خیر سال گذشته 6 میلیون تومان جمع‌آوری شد که تاکنون بانوان اردبیلی توانسته‌اند 100 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کمک کنند.

انتهای پیام/ ع

آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.