رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی، در تعرفه عوارض سال آینده شهرداری اردبیل افزایش حداقلی پیش‌بینی شده است.

افزایش تعرفه عوارض در بودجه شهرداری

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علیرضا پوستی، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: به طور متوسط میزان افزایش تعرفه عوارض پنج درصد پیش‌بینی شده و به عنوان مثال کمترین میزان افزایش برای اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در عین حال در برخی بخش‌ها مانند اجاره تابلوهای تبلیغاتی رقم بیشتری پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با تأکید به اینکه عوارض بخشی از درآمد شهرداری است، تصریح کرد: بی‌شک این میزان افزایش به شکلی تعیین شده که خود این مجموعه نیز متضرر نشود.

پوستی با اشاره به پیشنهاد بودجه ۵۷۷ میلیارد تومانی شهرداری اردبیل برای سال آینده ادامه داد: در حال بررسی کلیات بودجه هستیم و به زودی نتایج بررسی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی گفت: به منظور ایجاد زمینه‌های درآمد پایدار شهرداری، رونق سرمایه‌گذاری مورد تأکید است و در سال آینده نیز پروژه‌های مشارکتی مطلوبی پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: شورای شهر خود را خادم مردم می‌داند و تصویب بودجه و تصویب برنامه‌ها بر اساس مصالح مردم و منافع آن ها خواهد بود.

انتهای پیام/ع

عوارض بخشی از درآمد شهرداری است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.