شهردار ساوه از آغاز عملیات اجرایی کمربندی شرق، غرب و شمال ساوه بعد از ایام نوروزخبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در جلسه شورای هماهنکی ترافیک شهرستان ساوه مشکلات پیاده راه امام خمینی (ره)، خیابان شهید اسدی و احداث کمربندی شمال، غرب و شرق بررسی شد.

حسینی شهردار ساوه در این جلسه گفت: بعد از ایام نوروز عملیات اجرایی کمربندی شرق به طول ۲ کیلومتر، کمربندی شمال به طول یک کیلومتر و کمربندی غرب به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

حسینی افزود: این سه کمربندی تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد و با احداث این کمربندی‌ها از حجم ترافیک در نقاط پردد شهر به میزان خیلی زیاد کاسته می‌شود.

اصلاحات مسیر‌های درون شهری ساوه از فروردین ۹۷

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه هم در این جلسه با بیان اینکه خواسته‌ی مردم باز شدن مسیر پیاده رو خیابان شهید اسدی است گفت:: این موضوع در جلسه‌ی شورای تامین بررسی و رای به باز شدن این دو خیابان داده شد.

منصوری افزود: در جلسه امروز هم بررسی‌های فنی انجام شد و از فروردین ۹۷ اصلاحات لازم صورت می‌گیرد.

اجرای آزمایشی ۳ ماهه چند طرح

فرماندار ساوه هم با اشاره به نواقص موجود در طرح پیاده رو امام خمینی (ره) گفت:: مقرر شد برای کاهش مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی بعد از بررسی در کمیته فنی و ارتقای ضریب ایمنی و حفاظت به صورت آزمایشی به مدت سه ماه مسیر پیاده رو امام خمینی (ره) خط ویژه تردد وسایل نقلیه عمومی شود.

بهاروند افزود: در خیابان شهید اسدی، هلالی سابق هم، ضمن حفظ وضع موجود، مسیر به صورت خط ویژه از میدان انقلاب به سمت میدان شهدا برای تردد وسایل نقلیه عمومی ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: در طول سه ماه اگر نواقصی وجود داشت، برطرف خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
احداث یک مسیر مستقیم در ادامه کنارگذر غربی ساوه با گذر از جاده الوسجرد و ادامه آن تا بلوار معصومیه و جاده ساوه قم جهت کوتاه سازی مسیر عبور استان‌های غربی به استان قم بسیار ضروری میباشد این کمربندی مسیر آزادراه همدان قم را هم کوتاهتر می‌کند و هم مسافرین و زائرین غرب و شمال غرب کشور را از سردرگمی مسیرهای پیچ اندر پیچ ساوه و حاشیه ساوه نجات میدهد .