از صندوق الکترونیکی اخذ رای شورای شهر ساوه رونمایی شد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با توجه به انتخابات تمام الکترونیکی  شورای شهر ساوه با حضور اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر ساوه از صندوق الکترونیکی انتخابات شوراهای این شهر رونمایی شد.
 
در این جلسه اعضای هیات اجرایی به صورت نمادین با روش الکترونیکی به نامزدهای تعیین شده رای دادند.
 
بهاروند فرماندار ساوه در این مراسم گفت: کل  24 مرحله برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ساوه تمام الکترونیکی برگزار می شود و در شهرهای آوه، نوبران، غرق آباد و روستاهای شهرستان هم 23 مرحله الکترونیکی و تنها مرحله شمارش آرا به صورت دستی است.

بهاروند افزود: در این راستا، کاربران رایانه‌ای انتخابات در اداره‌ها و میادین پرجمعیت ساوه مستقر شدند و رای‌دهندگان با حضور در حوزه‌های اخذ رای ضمن آشنایی با شیوه رای‌گیری، به صورت الکترونیکی به نامزدهای تعیین شده به صورت نمادین رای دادند.

وی اضافه کرد: شرایط و فرآیند برگزاری این طرح نمادین با برنامه‌ها و شیوه برگزاری انتخابات اصلی مطابقت دارد و در هر حوزه رای‌گیری نماینده‌هایی از حوزه فرماندار، هیات نظارت، اجرایی و انتظامی حضور داشتند.

فرماندارساوه ادامه داد:به منظور سهولت در رای‌گیری و دقت عمل بیشتر در دریافت آرای شهروندان، 141 شعبه اخذ رای  با بیش از 4 هزار عوامل اجرایی در شهرستان ساوه پیش بینی شده و از شهروندان تقاضا داریم  در ساعات اولیه اخذ رای، رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

انتهای پیام / ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.