سه طرح عمرانی و خدماتی شهرداری ساوه با یک میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، این طرحها شامل بهره برداری از جایگاه سی ان جی پایانه مسافربری ویژه تاکسیرانان، ساخت پارک سوار و سرویس بهداشتی ایستگاه طالقانی و نوسازی و بهسازی بوستان صداقت واقع در شهرک فجر شهر ساوه بود.
جوادی ، شهردارساوه اعتبار این طرح ها را یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت : این طرح ها در کمتر از یک ماه با اقدام جهادی در سه نقطه از شهر به بهره برداری رسید.
امام جمعه ساوه در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه از وظایف مسئولان به ویژه تصمیم سازان شهری است.
حجت الاسلام حسینی افزود: فضاسازی برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوانان و نوجوانان به ویژه در نقاط کم برخوردار شهر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار شهرستان ساوه نیز گفت: توسعه عمرانی و خدماتی در چند سال اخیر در شهرستان ساوه به ویژه نقاط حاشیه ای و شهرک های پرجمعیت شتاب مناسبی داشته است.
بهاروند افزود: تمرکز ضریب نفوذ خدمات شهری در نقاط مختلف شهرساوه روند مناسبتری دارد و لازم است تا خدمات فرهنگی و علمی به منظور مقابله با ناهنجاری های اجتماعی نیز با سرعت عمل بیشتر در دستور کار باشد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، طرحها ، بهره برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.