رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از اعزام ۵ کوراش کار استان به رقابت‌های آسیایی پونام هند در روز‌های آغازین سال ۹۷ خبر داد.

اعزام کوراش کاران خراسان رضوی به رقابت‌های آسیایی هندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛حسین محمودی رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت:: مسابقات قهرمانی کوراش مردان و زنان آسیا در روز‌های ۲ تا ۵ فروردین ۹۷ در شهر پونام هند برگزارمی شود.


وی با اشاره به درخشش کوراش کاران خراسانی در انتخابی اردو‌های تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان کشور در تهران، افزود: در این مرحله از اردوی تیم ملی ۴ کوراش کار مرد و یک بانوی کوراش کار به ترکیب نهایی تیم ملی کشور راه یافتند.

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: جعفر فیروز آبادی، امید تزتک، قاسم احدی و جعفر پهلوانی یه ترتیب در اوزان ۶۶، ۸۱، ۹۰ و +۹۰ کیلوگرم بخش مردان و فاطمه شبانی در وزن ۵۲ کیلوگرم بخش زنان تیم ملی کوراش کشور را در رقابت‌های آسیایی هند همراهی خواهند کرد.

وی بیان کرد: خسرو دلیر و مهری مهرپور مربیان ارزنده کوراش خراسان رضوی نیز هدایت تیم‌های ملی مردان وزنان ایران را در این رقابت‌ها که مهمترین مسابقات پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی محسوب می‌شود، هدایت خواهند کرد.

محمودی خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با فدراسیون، پنجمین دوره اردوی تیم‌های ملی بانوان و آقایان بزرگسال کشور برای کسب آمادگی‌های نهایی پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا هند، با شرکت ۲۰ ملی پوش مرد و ۱۵ ملی پوش زن از ۱۲ تا ۲۸ اسفند ماه به میزبانی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام // ف. ج
 
 

کوراش کاران خراسان رضوی اعزامی به رقابت‌های آسیایی هند مشخص شدند

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.