رییس فدراسیون جودو جوجیتسو و کوراش گفت: با توجه به اینکه کشور‌های رقیب به صورت جدی پا به مسابقات آسیایی می‌گذارند باید با جدیت بیشتری فعالیت تیم‌های ملی کوراش پیگیری شود.

باید به صورت جدی در کوراش عمل کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  محمد درخشان در جلسه هماهنگی کادر اجرایی تیم‌های ملی کوراش کشور در مشهد افزود: با توجه به اهمیت بازی‌های آسیایی کوراش جاکارتا و حضور پرقدرت کشور‌های رقیب در این رقابتها، باید فعالیت‌های آماده سازی تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشور به صورت جدی تری پیگیری شود.

وی گفت: خوشبختانه منطقه خراسان را به عنوان یک معدن بزرگ و مستعد کوراش در اختیار داریم که با توجه به ظرفیت‌های این منطقه بیشترسرمایه گذاری هایمان را بر روی همین منطقه انجام خواهیم داد.

رییس فدراسیون جودو جوجیتسو و کوراش با بیان اینکه روز‌های سختی رو پیش رو داریم، بافزود: باید در ترکیب تیم‌های ملی کوراشکارانی سختکوش و با انگیزه را جای دهیم تا در رقابت‌های پیش رو نتایج در خوری کسب شود؛ تلاش می‌کنیم با همکاری خود استان‌های متولی و کمیته ملی المپیک امکانات مناسبی را برای تیم‌های ملی فراهم کنیم.

درخشان بااشاره به لزوم استفاده از توان مشاوره‌ای آقایان برای تقویت کوراش بانوان دربخش فنی، گفت: بنا داریم که کوراش کشور را غنا ببخشیم و با تقویت حوزه‌های مربیگری و داوری و مسابقات کیفیت این رشته را بالا ب

 


لزوم توجه به پایگاه‌های قهرمانی برای تضمین آینده کوراش کشور



رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی هم در ادامه این جلسه بر آمادگی این هیات در خصوص و تشکیل پایگاه‌های قهرمانی و استعدادپروری کوراش در مناطق مستعدی، چون تربت جام، فریمان، جوین، چناران و منطقه فردوسی مشهد تاکید کرد.

حسین محمودی  با تقدیر از توجه رییس فدراسیون به خراسان بزرگ به عنوان مهد جودو و کوراش کشور، گفت: خوشبختانه علاوه بر حضور دو نماینده ارزنده مشهدی به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشور، نفرات شاخصی از راه یافتگان به اردو‌های تیم ملی نیز از خراسان رضوی هستند که تاثیر بسزایی را در موفقیت کشور در رقابت‌های بین المللی ترکیه داشتند.

وی با بیان اینکه در ادامه روند محیا شدن تیم‌های ملی کوراش به نمایندگی از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با ارائه امکانات و میزبانی اردو‌های تیم ملی پای کار خواهیم بود، افزود: به نظر می‌رسد با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در این رشته وجود دارد نباید نگاه کوتاه مدتی تنها تا بازی‌های آسیایی اندونزی به کوراش داشته باشیم.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید برای تضمین آینده کوراش بعد از رقابت‌های جاکارتا به پایگاه‌های قهرمانی فکر شود، گفت: این آمادگی را داریم در شهرستان‌های مستعدی، چون تربت جام، فریمان، جوین، چناران و منطقه فردوسی پایگاه‌های قهرمانی تخصصی و حتی مشترک با جودو تشکیل دهیم.

محمودی خاطر نشان کرد: هرچند که نگاه خوبی در به کارگیری از نیرو‌های خراسان رضوی در کادر فنی تیم‌های ملی کوراش وجود دارد، اما این استان به عنوان یک پایگاه قدرتمند در کوراش کشور به مرکزیت مشهد در تصمیم سازی‌های انجمن کوارش فدراسیون جایی ندارد.

وی با بیان اینکه هدف ما اعتلای کوراش کشور است گفت: انتظار داریم که انجمن کوراش با هم افزایی بیشتر، به خراسان رضوی در حوزه تصمیم سازی‌ها و اعزام‌ها توجه بیشتری داشته باشد.
 
انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.