دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس گفت: سرخ پوشان با ارائه بازی هجومی می‌تواند ترمز استقلال را در دربی ۸۶ بکشد.

قلیچ: پرسپولیس ترمز استقلال را در دربی 86 می کشدوحید قلیچ دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از دربی ۸۶ اظهار کرد: استقلال وضعیت خوبی دارد و از مربی کاربلدی برخوردار است که از مسائل جزئی فوتبال هم آگاهی  دارد و همین موضوع کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند. البته پرسپولیس با ارائه بازی هجومی می‌تواند ترمز استقلال را در دربی ۸۶ بکشد.

او ادامه داد: پرسپولیس با پیروزی در دربی می‌تواند قهرمانی خود را مسجل کند. دربی برای هواداران ۲ تیم مهم است و آن‌ها معتقدند  تیم محبوبشان همه بازی‌ها را ببازد، اما دربی را پیروز شود.

هواداران ادب و اخلاق را در حضور رئیس فیفا رعایت کنند 

قلیچ درباره حضور اینفانتینو در دربی ۸۶ بیان کرد: هواداران هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس باید  ادب و اخلاق را در ورزشگاه آزادی رعایت کنند تا به رئیس فیفا نشان بدهند که کشورمان امن است و  نمایندگان کشورمان  می‌توانند میزبان خوبی برابر عربستانی‌ها در آسیا باشند.امیدوارم این بازی بدون تنش برگزار شود تا خاطره خوبی برای رئیس فیفا به جا بگذارد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره اش از دربی پایتخت تصریح کرد: در یکی از بازی‌های دربی توانستم پنالتی تیم فوتبال استقلال  را دفع کنم و آن بازی با گل‌های فرشاد پیوس و جعفر مختار آبادی با نتیجه یک - یک به پایان رسید. همچنین در دربی دیگر در دقیقه ۱۳-۱۴ در برخورد با فتح آبادی فک من شکست و به بیمارستان انتقال یافتم. البته تیم پرسپولیس آن بازی با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد.

علیپور و حسینی برگ برنده پرسپولیس در دربی ۸۶ هستند 

او درباره برگ برنده پرسپولیس در دربی ۸۶ اظهار کرد: به نظرم علیپور و سید جلال حسینی برگ برنده پرسپولیس در دربی پایتخت هستند و اگر این ۲ بازیکن خوب بازی کنند به طور حتم سرخپوشان پایتخت در این بازی به موفقیت دست می‌یابد.

شفر از رحمتی در درون دروازه استفاده می‌کند 

قلیچ درباره غیبت حسینی دروازه بان استقلال در دربی ۸۶ گفت: اگر حسینی هم محروم نمی‌شد، شفر او را درون دروازه نمی‌گذاشت و از رحمتی به علت تجربه بالا استفاده می‌کند. البته حرکت حسینی بعد از ۳ اخطاره شدن هم درست نبود و او نباید چنین حرکات زشتی را انجام بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی ۸۶ بیان کرد: به نظرم پرسپولیس با گلزنی سید جلال حسینی دربی ۸۶ را پیروز می‌شود. امیدوارم هر ۲ تیم  در حضور اینفانتینو بازی تماشاگر پسندی را ارائه بدهند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار