شواهد نشان می دهد دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی زیباترین دربی تاریخ از لحاظ نوع بازی خواهد بود.

بهترین دربی تاریخ در راه استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تيم فوتبال استقلال در حالى در هفته بيست و پنجم رقابت هاى ليگ برتر به مصاف تيم پرسپوليس مى رود كه در اين ميان دست شفر تا حدودى در ديدار برابر سرخ پوشان بسته است و با 5 مصدوم و محروم راهی این دیدار می شود اما نکته قابل توجه اینجاست که شفر فقط 2 بازیکن اصلی را در اختیار ندارد و مابقی غایبان از ذخیره های تیم محسوب می شوند.

بدون شک شفر در دربى هشتاد و ششم به دنبال كسب پیروزی و ثبت جايگاه خود در بالاى جدول و حداقل كسب سهميه آسيايى است و اين مربى براى تمديد قرارداد خود با استقلالى ها بايد شرط هايى را برآورده كند تا به طور خودكار سال بعد هم در استقلال بماند.

تيام و بويان دو بازيكنى هستند كه به تازگى به جمع استقلالى ها اضافه شدند و بدون شک شفر حساب ويژه اى روى آنها براى برد در دربى هشتاد و ششم باز كرده و شفر با وجود باخت در دربى گذشته در صدد كسب برد در شهرآورد پيش رو است و بعيد نيست سرمربى آلمانى آبى پوشان پايتخت با پیروزی در این دیدار آب سردی روی قهرمانی برانکو در لیگ برتر باشد.

از طرفى مديران و هواداران استقلال به دنبال اين هستند كه بازيكنان و كادر فنى همچون ديدار هاى گذشته با بُرد پر گل زمين مسابقه را ترک كنند و انتقام باخت در دربى گذشته را از سرخ پوشان بگيرند.

کری های اخیر اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس این بازی را نسبت به دیگر بازی ها گرم تر و جذاب تر خواهد کرد.

شفر سر مربی استقلال معجزه بازی هجومی را در چند بازی اخیر دیده است و می داند از دست دادن قهرمانی اگر چه ارتباطی به شفر ندارد اما دربی می تواند استقلال را برای فصل بعد امیدوارتر کند.

شفر با توجه به هوش و ذکاوت ذاتی و مشاورانی که به او خط می دهند این موضوع را هم می داند که 2 باخت پی در پی در 2 دربی متوالی محبوبیت او را کم خواهد کرد.

از سوی دیگر برانکو این روز ها مثل گذشته محبوب نیست چرا که با وجود قهرمانی در قصل گذشته و احتمال تکرار این عنوان در فصل جاری، لجبازی های گاه و بیگاه و بازی های نه چندان زیبا در روز های اخیر از درصد محبوبیت وی کاسته است.

برانکو مرد روز های بحرانی است و این را در طول مدتی که در ایران فعالیت کرده است نشان داده و برای این بازی هم برنامه خاصی دارد.به گفته خودش یک غیر منتظره در زمین بازی به هواداران هدیه می هد.

احتمال می دهیم محسن مسلمان با باشگاه پرسپولیس کنار آمده باشد و در بازی با استقلال همان غیر منتظره برانکو باشد.

شاید حضور مهندس پرسپولیسی ها با 9 پاس گل در زمین روحیه از دست رفته پرسپولیس را برگرداند.

این دیدار بنا بر اعتقاد کارشناسان فوتبال به دلیل نوع فوتبال زیبا و هجومی هر دو تیم از زیباترین بازی های دربی در طول تاریخ خواهد شد.

البته در این بازی تیم محتاط تر پرسپولیس است چرا که استقلال قهرمانی را از دست داده و دربی برایش حکم قهرمانی دارد.

شفر با مهره های هجومی در بازی های اخیر به نوعی شق القمر کرده است و از یک تیم بی آزار تیمی سراسر هجومی ساخته که هر لحظه بوی گل می دهد.

و اما تنها تهدید یک بازی زیبا و نتیجه واقعی حضور رئیس فیفا در ورزشگاه است که به نظر می رسد در نتیجه دربی تاثیر گذار است که البته پس از بازی مفصل به این مورد ورود خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دومین تقابل شفر مقابل برانکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
قشنگ معلومه همه میخوان استقلال ببره ،از الان دارن زمینه چینی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
فا.م
۱۳:۴۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
اگه بازی خوب بشه به نفع کل ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
پرسپولیس سرور ششدقلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
استقلال سرور لنگپوليسه
Germany
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
ستاره پرسپولیس قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
ستاره پرسپولیس قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۲۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
ان شالله بازی خوبی باشه ما تماشاگرها بیاد بدونیم فوتبال برد و باخت داره دنبال بالا بردن کیفیت بازی باشیم
آخرین اخبار