معاون بسیج رسانه کشور گفت:مردم امروز نگاهشان نسبت به نظام عوض شده است؛ اگرچه برخی از رسانه‌ها قصد ضربه زدن دولت را دارند، اما باید بدانیم دولت بدنه نظام است؛ برخی سیاه نمایی‌ها موجب ضربه زدن به نظام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام  ذکریا نیکویی، معاون بسیج رسانه کشور گفت: فعالیت‌های انجام شده در مناطق جنوبی کرمان حرکت خوبی است که استاندار کرمان آغاز کرده و معین‌های اقتصادی را جذب کرده است.

وی افزود: معضلات زیادی وجود داشت، اما این حرکت اقتصاد مقاومتی در کرمان ایجاد شده و ثمره آن را دیدیم و مردم امروز نگاهشان نسبت به نظام عوض شده است؛ اگرچه برخی از رسانه‌ها قصد ضربه زدن دولت را دارند، اما باید بدانیم دولت بدنه نظام است؛ برخی سیاه نمایی‌ها موجب ضربه زدن به نظام می‌شود.

معاون بسیج رسانه کشور اظهار کرد: قبل از انقلاب روستا‌ها امکانات نداشتند؛ اگر حرکت خوبی شروع شده خوب است که دیده شود؛ این یک مسئله نامطلوب است که وقتی پلی به منظور بهره برداری مردم افتتاح می‌شود، یک رسانه تیتر از آن به افتضاح یاد کند.

توراصحاب رسانه به همت بسیج رسانه کشور به میزبانی استاندار کرمان از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های منوجان با معین (گهرزمین) قلعه گنج (بنیاد مستضعفان) رودبار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بازدید کردند.

انتهای پیام /ی

بازدید خبرنگاران از شهر اقتصادمقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار