رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: طی یک سال اخیر تعداد 5 نفر از ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی به تیم ملی راه یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛رضا نکویی‌زاده به تشریح عملکرد اداره ورزش و جوانان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت و اظهار داشت: طی این مدت همه اماکن ورزشی شهرستان در قسمت ابنیه و تأسیسات مکانیکی و برقی به مبلغ 60 میلیون تومان تعمیر شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: در این مدت سالن ورزشی دیشموک از 30درصد به 80درصد پیشرفت فیزیکی افزایش یافت.
وی هم چنین از تعمیر سالن چند منظوره بانوان دهدشت شامل کف‌پوش و تأسیسات برقی به مبلغ 150 میلیون تومان خبر داد.
نکویی‌زاده افتتاح سالن 1200 نفری دهدشت به مناسبت هفته دولت با هزینه دو میلیارد و 900 میلیون تومان را از دیگر کارهای انجام گرفته اداره ورزش در سال جاری عنوان کرد.
این مسوول هیئت‌های ورزشی فعال شهرستان را 50 هیئت دانست و تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته مرد و زن را سه هزار و 260 نفر عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر تعداد 5 نفر از ورزشکاران در رشته‌های مختلف به تیم ملی راه یافتند.
نکویی‌زاده تیم‌های فوتبال شهرستان و بخش‌های تابعه را شامل60 تیم دانست و با بیان اینکه در حال حاضر 2 دو تیم لیگ کشوری داریم گفت: تعداد تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ استان 5 تیم هستند.
وی پیاده‌روی‌های خانوادگی برگزار شده توسط هیئت همگانی شهرستان به مناسبت‌های مختلف را 25 مورد عنوان کرد.
 انتهای پیام/غ

دعوت از ورزشکاران کهگیلویه به تیم ملی 

برچسب ها: ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.