رئیس کمیته امداد بروجرد از برپایی ۱۲ پایگاه در سطح شهر برای جمع آوری کمک‌های مردم به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی معظمی رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: همه ساله ۱۴ تا ۲۲ اسفند به عنوان هفته احسان و نیکوکاری پایگاه‌هایی برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال ۱۰ پایگاه ثابت در میادین اصلی شهر و ۲ پایگاه سیار فعال می‌شوند تا کمک‌های مردمی را جمع آوری و در آستانه سال نو به نیازمندان تحویل دهند.

معظمی اظهار داشت: همچنین ۹ هزار پاک به مدارس تحویل داده می‌شود، اما کمک دانش آموزان اجباری نیست و طبق توان و تمایل می‌توانند کمک‌های خود را تحویل دهند تا این مبالغ به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا شود.

به گفته وی سال گذشته در جشن نیکو کاری بیش از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به صورت نقدی و بیش از ۱۱۵ میلیون تومان به صورت غیر نقدی جمع آوری شد که در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو تحویل داده شد.

رئیس کمیته امداد بروجرد تصریح کرد: بیش از یکهزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد بروجرد هستند که خدمات مورد نیاز به آن‌ها ارائه داده می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین به مناسبت هفته نیکوکاری، زنگ احسان و نیکوکاری در یکی از مدارس به صورت نمادین نواخته می‌شود و در این هفته کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و در اولین فرصت به دست نیازمندان می‌رسد.

انتهای پیام/م

۱۲ پایگاه ثابت و سیار در بروجرد برپا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.