فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر و انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: به منظور ارتقاء امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح برخورد با عاملان سودجوی مواد مخدر در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و انهدام دو باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از اجرای طرح‌های مقابله با فروشندگان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: در یازده ماه گذشته ۹۷ نفر از عاملان سودجوی مواد مخدر نیز شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ رضوانی از کشف ۱۰۶ کیلو انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان در این مدت خبر داد و افزود:عاملان افیونی پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی پدیده شوم موادمخدر را یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی برشمرد و گفت: مبارزه با این معضل اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

کشف موادمخدر میاندورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار