عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران گفت: خوشبختانه با حمایت‌هایی که در شهرستان از سوی مسئولین صورت گرفته است رفسنجان به یکی از قطب‌های خوشنویسی استان کرمان و کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،یادگار خیام، عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران گفت: خوشحالم که به بهانه برگزاری نمایشگاه به رفسنجان آمدم و صمیمانه می‌گویم هیچوقت در رفسنجان احساس غریبی نکردم و حتی از شهر خودم بیشتر رغبت داشته ام که در این شهر نمایشگاه داشته باشم.
وی بیان کرد: خوشبختانه با کار‌ها و اقدامات و حمایت‌هایی که انجام گرفته است رفسنجان به یکی از قطب‌های خوشنویسی استان کرمان و کشور تبدیل خواهد شد چرا که کار فرهنگی زیرساخت اصلی کشور محسوب می‌شود و حضور دو استاد چیره دست به نام‌های ایزدخواه و طالبی در رفسنجان موید این مطلب است.
عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران گفت: امیدواریم خانه خوشنویسی و موزه خوشنویسی در رفسنجان ایجاد شود و در اینجا قول می‌دهم آثار فاخر شورای ارزشیابی به این موزه تعلق بگیرد.
در این نمایشگاه، ۴۱ اثر از اساتید خوشنویسی کشور و رفسنجان آقایان محمود رهبران، احمد احمدی، یادگار خیام، مجید طالبی و علی ایزدخواه در معرض دید عموم گذاشته شده است.
آثار این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته تا پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در معرض دید علاقمندان قرار دارد.
انتهای پیام/ی


برپایی نمایشگاه خوشنویسی در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار