دبیر اجرایی نمایشگاه مصرف بهینه آب در اهواز از برگزاری نمایشگاهی با موضوع "مصرف بهینه آب" به مدت 3 روز از 7 تا 9 اسفندماه در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیامک شالویی، دبیر اجرایی نمایشگاه مصرف بهینه آب در اهواز به بحران کم آبی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه الگوهای صحیح مصرف آب و آگاه ‌سازی عمومی در خصوص وضعیت بحرانی منابع آبی موجود در کشور است.

وی اذعان کرد: این نمایشگاه با 6 غرفه مختلف در زمینه الگوی بهینه استفاده و صرفه‌ جویی در مصرف آب و با توجه به ضرورت بسیج همگانی و در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برگزار خواهد شد.

شالویی، غرفه های امور مشترکین، خانه‌ تکانی و مدیریت مصرف آب، غرفه کودک، ایده‌های مردمی، دانشمندان کوچک و دستاوردهای مدیریت را غرفه‌های 6 گانه این نمایشگاه معرفی کرد و افزود: تمامی این غرفه ها با محتوای اهمیت مصرف صحیح آب فعالیت می‌ نمایند.

سرپرست روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز اجرای برنامه‌های مختلف از جمله؛ موسیقی، تئاتر خیابانی، شعرخوانی، سرود و مسابقه، با محوریت مدیریت مصرف آب از ساعت 20:30 تا 22 را از حواشی نمایشگاه "مصرف بهینه آب" عنوان کرد.

وی اظهار داشت: بخشودگی جرائم مربوط به انشعابات غیرمجاز و تقسیط مطالبات معوقه آب بها از تسهیلاتی است که در این نمایشگاه از سوی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در این 3 روز به شهروندان اهوازی ارائه می شود.

سیامک شالویی، "جشنواره نخستین واژه آب" را برنامه دیگری عنوان کرد که از تاریخ 6 تا 8 اسفندماه جاری در سطح مدارس ابتدایی اهواز با موضوع مدیریت مصرف آب برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول درخصوص جزئیات این برنامه بیان کرد: ارائه الگوهای مصرف آب ویژه مدارس ابتدایی توسط کارشناس حوزه مدیریت مصرف، توزیع پکیج آثار کودک روابط عمومی آبفا اهواز در حوزه مدیریت مصرف و اجرای برنامه شاد توسط چهره مطرح حوزه کودک صداوسیمای استانی با محور صرفه‌جویی در مصرف آب از جمله برنامه های جشنواره نخستین واژه آب است.

نمایشگاه "مصرف بهینه آب" از سوی شرکت آب و فاضلاب اهواز و با همکاری استانداری خوزستان، شهرداری اهواز و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و با هدف ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب در بین شهروندان اهوازی و با تمرکز بر گروه سنی پایه به عنوان سفیران آب در آینده در کیانپارس، بلوار ساحلی، جنب کتابخانه مرکزی از ساعت 19 الی 22 برگزار می گردد.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه مصرف بهینه آب برگزار می شود

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار