مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش ایر علت فرود پرواز شماره 7458 در اصفهان را شکستگی شیشه خلبان اعلام کرد.

شکستگی شیشه علت فرود اضطراری پرواز 7458 کیش ایر در اصفهان+عکسلیلی اسدی مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش ایر در‌ گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارکرد: پرواز شماره  7458 کیش ایر مسیر کیش - کاشان به دلیل ترک خوردن شیشه کابین خلبان هواپیما مجبور به فرود در فرودگاه اصفهان شد. تغییر دما علت  شکستگی شیشه هواپیما بوده است.

وی گفت:این هواپیما قرار بود تا مسافران دیگری  را از کاشان به کیش منتقل کند که به علت بروز این مشکل، پرواز کاشان - کیش ، فردا ساعت 12 انجام خواهد گرفت.

اسدی بیان کرد:پرواز مسیر کیش - کاشان به دلیل شکسته شدن یک لایه از سه لایه شیشه هواپیما که امری غیر قابل پیش بینی است در اولین فرودگاه احتیاطی ( فرودگاه شهید بهشتی اصفهان) به سلامت به زمین نشست.

وی تصریح کرد: پرواز کیش- کاشان به‌عنوان پرواز افتتاحیه با ٩ مسافر انجام شده است.مسافران و کروی پروازی در سلامتی با اتخاذ تمهیدات لازم به مقصد پروازی خود منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی کیش‌ایر گفت:شکستگی شیشه یک امر غیر مترقبه است و به دلایل اختلاف فشار، دما و برخورد هرگونه جسم خارجی از جمله پرندگان در مسیر پرواز به‌وجود می آید و به همین دلیل طراحی و ساخت شیشه کاکپیت هواپیما به صورت سه لایه است تا درصورت بروز شکستگی به دلایل مذکور دو لایه دیگر نقش حفاظتی خود را ایفا کند.

شکستگی شیشه علت فرود اضطراری پرواز 7458 کیش ایر در اصفهان+عکس

انتهای پیام/

فرود اضطراری پرواز 7458 کیش - کاشان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
به خیر گذشت
آخرین اخبار