نشریه انگلیسی از سفر ۱۸ ساعته تیم الغرافه قطر به امارات و بحران‌های سیاسی بین این ۲ کشور نوشت.

به گزراش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال سفر 18 ساعته تیم الغرافه قطر به امارات برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا فشار ها و مشکلات زیادی برای تیم قطری به وجود آمد.

 نشریه انگلیسی سان در پی این مشکلات سیاسی و بحران های به وجود آمده در 2 کشور حاشیه خلیج فارس و ورود این مشکلات به فوتبال نوشت:  به گفته بازیکنان قطری در این سفر کوتاه از سوی نیرو های امنیتی آزار های بسیاری به  تیم وارد شد و همچنین به گفته بازیکنان این آزار ها و ایراد هایی که گرفته می شد بدون دلیل بوده است.

همچنین این تاخیر 18 ساعته سبب شد تا تیم الغرافه به تمرین خود نرسد و این خود یکی از دلیل های باخت مقابل تیم اماراتی می تواند باشد. باشگاه قطری نیز در پی این باخت  از AFC درخواست کرد تا از تیم اماراتی امتیاز را کسر کرده و این تیم را جریمه کند.

همچنین این نشریه نوشت: اذیت و آزار نیروهای امنیتی اماراتی علاوه بر داخل فرودگاه در محل اقامت تیم الغرافه هم ادامه داشته و بازیکنان و کادر فنی را زیر نظر داشته اند.این رفتار های ناشایست اماراتی ها در پی وضعیت وخیم سیاسی بین دو کشور قطر و  امارات است تا حدی که کشور امارت پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اسیا 2018 تن به هر کاری می زدند تا بازی ها را به خارج از قطر و زمین بی طرف بکشانند.

سفر 18 ساعته یاران طارمی به نقل از نشریه انگلیسی

سفر 18 ساعته یاران طارمی به نقل از نشریه انگلیسیسفر 18 ساعته یاران طارمی به نقل از نشریه انگلیسی

انتهای پیام/

سفر طولانی یاران طارمی به امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار