نتایج نظرسنجی سال ۲۰۱۸ پژوهشگران آمریکا نشان داد دونالد ترامپ بدترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است.

ترامپ بدترین رئیس جمهور آمریکا در نظر سنجی سال 2018 پژوهشگران سیاسیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی بی اس؛ در نظرسنجی سال 2018 پژوهشگران آمریکا «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور کنونی این کشور در جایگاه پایین فهرست «روسای جمهور بزرگ آمریکا» قرار گرفت.

این نظرسنجی با شرکت 170 عضو فعلی و اخیر بخش سیاست اجرایی انجمن علوم سیاسی آمریکا که یک گروه از پژوهشگران در عرصه بررسی اقدامات ریاست جمهوری آمریکا هستند، انجام شد.

در این نظرسنجی از پژوهشگران و کارشناسان خواسته شد با توجه به عملکرد روسای جمهور آمریکا، به آنها امتیازی بین صفر تا صد دهند. بر این اساس، ترامپ با کسب میانگین امتیاز 12.34 بدترین رئیس جمهور آمریکا و با دریافت رتبه 40 در جایگاه پایین رتبه بندی روسای جمهور بزرگ آمریکا  قرار گرفت. گفته می شود این امتیاز با توجه به عملکرد ترامپ در یکساله ریاست جمهوری او اتخاذ شده است.

فرمان مهاجرتی ترامپ، دستور ساخت دیوار مرزی، سیاست های اقتصادی و اقدامات نادرست وی در عرصه بین الملل از مهمترین علل کسب پایین ترین امتیاز برای او بوده است.

در رتبه بندی روسای جمهور بزرگ آمریکا ترامپ بدترین و «جرج واشنگتن»، پایه گذار و نخستین رئیس جمهور آمریکا بهترین رئیس جمهور این کشور انتخاب شدند. همچنین «آبراهام لینکلن» با کسب 95.03 امتیاز بهترین عملکرد را درمیان روسای جمهور آمریکا داشته است. باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا با 10 پله صعود از رتبه 18 به 8 ارتقا یافت.

انتهای پیام/

ترامپ بدترین رییس جمهور آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار