معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت:طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفند امسال آغاز و تا ۱۷ فرودین سال آینده ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهرداد فیروزان؛ معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت:حدود ۴۵۰ نفر نیروی راهدار در قالب حدود ۹۰ اکیپ و گشت راهداری بوسیله حدود ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۴۲ باب راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان برای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی در سطح جاده‌های استان سازماندهی شده اند.

وی با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفندجاری آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت و طی دو مرحله خدمات رسانی انجام می‌شود؛ افزود:مرحله نخست قبل از عید نوروز و مرحله دوم در حین تعطیلات و بعد از عید نوروز انجام خواهد شد.
فیروزان افزود: راهداران نیرو‌های هستند که شبانه روز فعالیت‌های راهداری را برای عبور ایمن مسافران از جاده‌ها انجام می‌دهند که اهم این اقدامات شامل: پاکسازی سطح راه ها، ساماندهی علائم افقی و عمودی و تجهیزات ایمنی، خط کشی، اصلاح و تعمیر تابلو‌های کیلومترشمار، جمع آوری تابلو‌های معیوب، نصب تابلو‌های هشدار دهنده، بازدید از چراغ‌های چشمک زن و سایر فعالیت‌های راهداری از اقداماتی است که در حدودو ۱۱ هزار کیلومتر از راه‌های استان انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: داشتن لباس متحدالشکل راهداران و عوامل راهداری، تجهیز ماشین آلات به چراغ‌های گردان، حضور فعال در ستاد‌های نوروزی و خدمات بین راهی، جلسه با پیمانکاران و دستگاه‌های خدمات رسان و مستندسازی اجرای طرح، تهیه و نصب بنر و پیام‌های ایمنی در طول راه‌ها از اقدامات دیگری است که انجام می‌شود.
انتهای پیام/ی

آغاز طرح راهداری نوروزی از 25 اسفند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار