معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش کرمان گفت: درآمدهای آموزش و پرورش در سال 95 نسبت به سال قبل از آن 63 درصد رشد داشته است.

رشد 63 درصدی درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  حسین میرزایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه رقم مصوب  درآمد های اختصاص آموزش و پرورش استان در سال 96 نیز 270 میلیارد ریال پیش بینی شده است افزود: برای وصول 100 درصدی این در آمد کارگروه جذب درآمد های اختصاصی در اداره کل آموزش و پرورش و ادارات آموزش و پرورش استان تشکیل شده و مشغول فعالیت است.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه درآمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق بر اساس ارقام پیش بینی شده منعقد می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 154 هزار و 836 مسافر در قالب 356 هزار و 123 نفر روز طی تعطیلات نوروز سال 96 در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش این استان پذیرش شدند که بیش از 890 میلیون تومان برای آموزش و پرورش استان درآمد اختصاصی داشته است.

وی به تحصیل بیش از 29 هزار دانش آموز در  مدارس شبانه روزی استان اشاره کرد و افزود: از تهیه و توزیع 28 هزار و 3 بن کارت 60 هزارتومانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای تامین مواد غذایی مدارس شبانه روزی با همکاری مدیریت مناطق روستایی نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار