دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: ملت پشتیبان نظام هستند، بنابراین هیچ قدرتی جرأت نمی‌کند نگاه سویی به ایران داشته باشد.

رجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانند و بصیرت کافی و لازم را دارند.

وی ادامه داد: مردم میان حل مشکلاتشان و همراهی با نظام تفاوت و فاصله قائلند به همین دلیل دیدیم که امسال حضوری پرشور در راهپیمایی داشتند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به ذکری مثالی پرداخت و گفت: ممکن است در یک خانواده هم مشکلاتی وجود داشته باشد اما هیچکدام از اعضای خانواده حاضر نیستند اصل خانواده را به دلیل مشکلات زیر پا بگذارند، مردم نیز چنین رویکردی نسبت به انقلاب خود دارند.

عامری تصریح کرد: مسئولان باید قدردان چنین مردم با بصیرتی باشند چراکه در هیچ نقطه‌ای از جهان مردمی همچون ملت ایران پیدا نمی‌شود.

وی اضافه کرد: ملت همچون گذشته نشان دادند که پشتیبان و خواستار حفظ نظام هستند، بنابراین هیچ قدرتی دیگر جرأت نمی‌کند نگاه سویی به ایران داشته باشد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی یکی از مولفه‌های اقتدار حکومت‌ها را پشتیبانی مردم دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی در منطقه و حتی جهان بالاترین درصد پشتیبانی مردمی را دارد و این مهم در تقویت امنیت  اقتدار کشور بسیار مهم است.

عامری اظهار کرد: استکبار جهانی اگر احساس کند که ملتی پشتیبان حکومت خود نیستند زیاده خواهی می‌کند اما در مورد ایران نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد چرا که مردم به دشمنان نشان داده‌اند که خواستار حفظ نظام هستند. اگر مسئولان به این پشتوانه‌ای که دارند توجه کنند می‌توانند بسیاری از مشکلات را حل و فصل کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار