در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و بهبود تولید ، مشکلات ۵۳۹ واحد تولیدی مشکل دار استان سمنان بررسی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در نود و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تاکنون مسائل و مشکلات ۵۳۹ واحد تولیدی استان سمنان بررسی که در جهت رفع موانع تولید بیش از یک هزارو 300 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات این کارگروه اذعان کرد: ۴۴درصد مصوبات مربوط به تامین مالی و تسهیلات ، ۱۸درصد مربوط به امور زیرساختی ، ۱۵درصد مربوط به امور مالیاتی ، ۱۱درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر امور سرمایه گذاری است.

پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از عملکرد کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در سال جاری یک هزارو 623 واحد تولیدی متقاضی تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند که تاکنون بیش از 3 هزارو 960 میلیارد ریال تسهیلات به ۱۳۴ واحد تولیدی صنعتی و ۵۷۴ واحد کشاورزی پرداخت شده است.

وی اذعان داشت: در این جلسه و با تصویب اعضای کارگروه با پرداخت ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲ واحد تولیدی استان سمنان موافقت گردید.

بهروز اسودی ضمن اشاره به دیگر دستور کار این نشست افزود: در این جلسه مشکلات بانکی ، مالیات ، تامین اجتماعی و زیربنایی سه واحد تولیدی شکر قند شاهرود ، شرکت کویرساز و مس کاوان بررسی شد.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.