استاندار سمنان با بیان اینکه باید مشکل کمبود آب در استان سمنان مدیریت شود، گفت: ۸۶درصد آب استان سمنان صرف کشاورزی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه باید مشکل کمبود آب در استان سمنان مدیریت شود گفت: ۸۶درصد آب استان سمنان صرف کشاورزی می شود.

 وی افزود: دولت تسهیلات قابل توجهی در بحث آب‌رسانی مکانیزه و تحت‌فشار کشاورزی ارائه می‌کند.

 استاندار سمنان گفت: از فرمانداران و بخشداران انتظار داریم تا پرچم‌دار مدیریت مطلوب و مناسب مصرف منابع آب در استان باشند باید با مدیریت مصرف منابع آبی موجود به گونه ای اقدام کرد که مردم استان با مشکلی در این خصوص مواجه نشوند.

 سید شهاب‌الدین چاووشی تصریح کرد: با مدیریت صحیح مصرف، آب منابع موجود جوابگوی مصرف حداقل سه الی چهار سال آینده استان خواهد بود بنابراین از فعالان فرهنگی به‌ویژه در فضای مجازی می‌خواهیم تا در سوق دادن مردم استان به مصرف درست یاری گر باشند.

 وی اظهار داشت: امروز مهمترین دغدغه استان آب است که بر تمام مسائل از جمله امنیت، اجتماع، فرهنگ، تولید، اقتصاد و ... تاثیر می گذارد.

 چاوشی گفت: نوسازی ناوگان شهری، جاده‌ای و احیاء بافت فرسوده شهری، روستایی از اولویت‌های مهم دولت در سال جدید محسوب می‌شود.

انتهای پیام / ق

 

کم آبی در استان سمنان از مرز بحران عبور کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.