هم‌زمان با نهمین روز از دهه فجر پروژه تجهیز مرغداری 150 هزار قطعه‌ای در شهرستان آرادان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مراد خادم مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان در آئین اجرای این پروژه که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد به میزان اعتبار صرف شده برای این پروژه اشاره کرد و گفت : منابع مالی برای تجهیز و اجرای پروژه تجهیز مرغداری 150 هزار قطعه‌ای از محل آورده شخصی بوده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در روستای ده نمک شهرستان آرادان اجراشده است افزود : درمجموع برای تجهیز این واحد مرغداری 48 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان گفت: از این میزان 26 میلیارد و 100 میلیون ریال به‌صورت تسهیلات تأمین‌شده و 22 میلیارد و 200 میلیون ریال آن آورده شخصی سرمایه‌گذار بخش خصوصی بوده است.

خادم با اشاره به زمان آغاز پروژه تجهیز مرغداری 150 هزار قطعه‌ای نیز گفت: این واحد تولیدی از ابتدای امسال باهدف تولید تخم‌مرغ در این روستا احداث و تجهیز شد.

وی ظرفیت نهایی این واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار را 150 هزار قطعه برشمرد و گفت: با راه‌اندازی این واحد میزان تولید تخم‌مرغ در این شهرستان افزایش می‌یابد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان گفت: با راه‌اندازی این واحد تولیدی برای 15 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام / ه

جزئیات پروژه تجهیز مرغداری 150 هزار قطعه‌ای در آرادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.