استاندار سمنان با بیان اینکه باید همگی تلاش کنیم تا هزینه ها را پایین بیاوریم گفت : کاهش هزینه‌ها مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان های آرادان و گرمسار بابیان اینکه کاهش هزینه‌ها مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است گفت : رعایت الگوی مصرف نکته مهمی است که مقام معظم رهبری به آن تأکیددارند لذا باید با استفاده درست از نعمات موجود در استان اجازه هدر رفت منابع را ندهیم و برای سرمایه انسانی برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی بیان اینکه مدیران اهل تفکر و اندیشه می‌توانند باعث ایجاد پیشرفت در جامعه شوند افزود : سازمان نظام اداری مطابق با برنامه‌ریزی‌ها پیش نرفته لذا این مهم می‌طلبد تا سامان‌دهی و اصلاح امور روند اداری موجود در راستای بهبود کیفیت وضعیت مردم تغییر دهد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه این انقلاب تا مردم را در کنارش داردبیمه امام زمان( عج الله) است تصریح کرد : حضور در راه پیمایی باشکوه ۲۲ بهمن پاسخ مناسبی در حوزه وحدت است لذا باید در پای منافع ملی نظام با سعه‌صدر دولت و نظام را همراهی کنیم.

رضایت مردم شرط اصلی استقرار و ثبات کشور ماست

چاووشی با بیان اینکه اگر می خواهیم عزت و عظمتمان را حفظ کنیم باید با هم باشیم و وحدت داشته باشیم افزود : رضایت مردم شرط اصلی استقرار و ثبات کشور ماست.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.